_

آرایشگر در منزل هماناز

آرایشگر در منزل هماناز ، با شروع کرونا، در راستای حفظ سلامت و زیبایی بانوان و حفظ سلامت آرایشگران، اغاز به کار کرد تا امکان ارائه‌ی خدمات آرایشگری در منزل را فراهم آورد و با این کار، هم احتمال ابتلای بانوان و آرایشگران کمتر شود و هم راحتی و سهولت دسترسی به خدمات ارایشگری به بانوان این مرز و بوم هدیه داده شود. به این ترتیب بانوان محترم توانستند به دور از آلودگی، ترافیک، اتلاف وقت و در آرامش کامل به‌صورت ویژه از خدمات آرایشی و زیبایی آن‌طور که شایسته آن بودند و آن‌گونه که می خواستند، بهره‌مند شوند. امروز نیز خدمات آرایشگاه اینترنتی و سیار هماناز، در کنار شماست تا از حس زیبایی در ارامش منزلتان لذت ببرید . با هماناز ، آینده‌ی خدمات زیبایی به شما سلام می‌کند.

  • ما تیم خلاق هستیم
  • تعهد کیفیت
  • صادقانه و قابل اعتماد
  • ما همیشه بهبود می یابیم
_

خدمات آرایشگاه سیار هماناز برای بانوان

_

نمونه کارهای هماناز

نمونه کارهای انجام شده توسط تیم هماناز

آرایشگاه رفتن همیشه یک چالش است. هرچند حضور در آرایشگاه و گپ زدن با چند نفر دیگر احتمالا حس خوبی دارد، با این‌حال گاهی واقعا دردسر این رفت‌وآمدها بیشتر از این حرف‌هاست. از هزینه و وقت اضافی رفت‌وآمد که بگذریم، گاهی با این‌که وقت قبلی رزرو می‌کنیم لازم است منتظر بمانیم تا نوبتمان برسد. تازه بعد از ما هم ممکن است نوبت شخص دیگری باشد و آرایشگر عجله کند و کار ما را درست انجام ندهد. خیلی‌هایمان شاغل هستیم و وقتی برای منتظر ماندن در نوبت نداریم. این‌ها تازه غیر از زمانی است که آرایشگاه رفتن اصلا ممکن نیست؛ مثلا خانمی که بچه دارد و نمی‌تواند او را تنها بگذارد، خانم مسنی که روی ویلچر می‌نشیند و رفتن به آرایشگاه برایش سخت است یا ترس از بیماری‌های همه‌گیر مثل کرونا دارد یا بیماری که در بیمارستان بستری است. این افراد هم حق دارند از آراستگی و زیبایی بهره‌مند باشد.
اگر شما یا یکی از نزدیکانتان از این دسته افراد هستید خبر خوبی برایتان داریم. در این مقاله می‌خواهیم راه حل آرایشگر در منزل را به شما پیشنهاد کنیم و ببینیم چطور خدمات آرایشگر در خانه علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه به بهترین نحو می‌تواند اعتماد و رضایت شما را جلب کند.

ارائه خدمات آرایشگر در منزل توسط هماناز
ارائه خدمات آرایشگر در منزل توسط هماناز

چرا آرایشگر در منزل؟

امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی به خدمات متنوعی مثل مواد غذایی، حمل‌ونقل و موارد دیگر را فوق‌العاده راحت کرده‌اند. آرایشگر در منزل هم یک خدمت نسبتا جدید است و پیش از رونق فضای مجازی به‌شکل امروزی مطرح نبود. هماناز به شکل تخصصی به‌سراغ ایده‌ی خدمات زیبایی در منزل رفت تا همه افراد، حتی آن‌ها که مشکلات رفت‌وآمد یا کمبود وقت دارند بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی از زیبایی بهره‌مند باشند. اما خدمات آرایشگری در خانه غیر از این مزیت‌های دیگری هم دارد. بیایید در این‌جا نگاهی به این مزایا بیندازیم.

مزایای خدمات آرایشگر در منزل و خانه هماناز
مزایای خدمات آرایشگر در خانه هماناز

تخصص

انواع فراوانی از روش‌ها و ابزار آرایشی امروزه وجود دارند. همین‌طور آسیب‌های آرایش و روش‌های درمانی آن بسیار متنوع‌اند. بنابراین آرایشگری امروز یک حرفه تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت کافی دارد. همه آرایشگران تخصص و مهارت کافی آن‌هم در همه زمینه‌ها را ندارند و بعضی از آن‌ها بصورت تجربی کار خود را فراگرفته‌اند. اما هماناز برای همکاری با آرایشگران خود شروطی برای هم‌کاری دارد. از آن جمله:

  1. داشتن مدرک فنی حرفه‌ای در زمینه مورد نظر (آرایش مو، میکاپ، …).
  2. داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در زمینه مورد نظر(آرایش مو، میکاپ، …).

بنابراین با استفاده از خدمات زیبایی در منزل هماناز می‌توانید از دانش و مهارت آرایشگرانی که برای کار خود درخواست می‌کنید مطمئن باشید.

خدمات آرایشگری در منزل با آرایشگر در منزل هماناز
خدمات آرایشی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد

هم‌چنین هماناز برای کسانی که به یادگیری روش‌های آرایشگری به‌طور تخصصی و حرفه‌ای علاقه دارند دوره  تخصصی احیا و ترمیم مو را در نظر گرفته است. به کسانی‌که این دوره را به پایان برسانند مدرک دانشگاه شهید بهشتی تعلق می‌گیرد.

هم‌چنین هماناز برای کسانی که به یادگیری روش‌های آرایشگری به‌طور تخصصی و حرفه‌ای علاقه دارند دوره  تخصصی احیا و ترمیم مو را در نظر گرفته است. به کسانی‌که این دوره را به پایان برسانند مدرک دانشگاه شهید بهشتی تعلق می‌گیرد.

این دوره برای مربیان، آرایشگرها و به طور کلی خانم‌هایی که تمایل دارند درمان پوست سر و مو های آسیب دیده را به صورت علمی و عملی یاد بگیرند و در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست و مو مشغول به کار شوند توصیه می‌شود و محدودیتی از جهت میزان آشنایی ندارد. در واقع از صفر تا صد مهارت های مورد نیاز را در این دوره دریافت می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به صفحه‌ی دوره تخصصی احیا و ترمیم موی هماناز مراجعه کنید.

اعتماد

علاوه بر دانش و تخصص، سلامت اخلاقی آرایشگری که پیش او می‌روید هم بسیار مهم است. اگر بخواهید آرایشگر ناشناس را به خانه خود راه دهید اهمیت این موضوع چندین برابر می‌شود.

به هر آرایشگری نمی‌توان اعتماد کرد
به هر آرایشگری نمی‌توان اعتماد کرد

آرایشگران هماناز برای فعالیت در این مجموعه از نظر عدم سوء پیشینه و تست عدم اعتیاد بررسی می‌شوند. فقط آرایشگرانی در هماناز فعالیت می‌کنند که علاوه بر دانش و مهارت، از نظر اخلاقی نیز صلاحیت لازم را داشته باشند.

بهداشت و بیماری و کرونا

در دوران شیوع کرونا و بیماری‌های واگیر دیگر، افراد نگرانی‌هایی نسبت به درگیری خود و نزدیکانشان با بیماری‌های واگیردار دارند. با استفاده از خدمات آرایشگر در منزل تماس شما با افراد دیگر بسیار کمتر از زمانی است که به‌شکل حضوری پیش آرایشگر می‌روید. علاوه‌ بر این آرایشگران هماناز در زمان شیوع کرونا در صورتی برای خدمات فرستاده می‌شوند که تست کرونا انجام داده باشند.

پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، مهم‌ترین مزیت آرایشگر در منزل
پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، مهم‌ترین مزیت آرایشگر در منزل

تعطیلی سالن‌های آرایش بخاطر کرونا و دلایل دیگر

یکی از مزایای بسیار مهم آرایشگر در خانه در دسترس بودن آرایشگران در بیست‌وچهار ساعت و هفت روز هفته است. سالن‌های آرایشی به‌دلایل و مناسبت‌های مختلف ممکن است بسته باشند و خدمات ارائه نکنند. از مزایای آرایشگر در خانه این است که آرایشگرها همواره در دسترس هستند.

با آرایشگر در منزل هماناز ، همیشه نفر اول در صف هستید

برای درخواست خدمات آرایشگر در خانه مشکل اتلاف وقت نخواهید داشت. شاید بعد از گرفتن وقت از سالن‌های آرایشی زمان حضور در آرایشگاه نیاز باشد منتظر بمانید تا کار بقیه تمام شود. همین‌طور ممکن است آرایشگر برای رسیدگی به کار دیگران در کار شما عجله کند و نتیجه خوبی نگیرید. در خدمات آرایشگر در خانه با این مشکلات مواجه نخواهید بود.

با خدمات هماناز، نیازی به انتظار در صف ندارید
با خدمات هماناز، نیازی به انتظار در صف ندارید

صرفه‌جویی در هزینه و وقت با آرایشگر در منزل هماناز

اگر بخواهید از یک سالن آرایشگاه درخواست خدمات در منزل کنید، احتمالا هزینه زیادی از شما دریافت خواهد کرد. خدمات آرایشگاه در منزل هماناز در کنار همه مزایایی که در بالا گفته شد از قابل اعتماد بودن تا تخصص و غیره، هزینه اضافه از شما دریافت نمی‌کند. هزینه دریافت خدمات آرایشگری در منزل هماناز تقریبا نزدیک به خدمات معمول و گاهی پایین‌تر از آن است.

خدمات آرایشگر در منزل هماناز

هماناز یک مجموعه معتبر است که با در نظر گرفتن نیازهای شما خانم‌های عزیز، در این شرایط سخت کرونایی، تصمیم گرفته تمام خدمات زیبایی خود را در منزلتان به شما ارائه دهد. با استفاده از خدمات آرایشگر در منزل هماناز، می‌توانید زیبایی و جذابیت خود را همیشه در دست داشته باشید.

هماناز، مجموعه‌ای معتبر برای ارائه‌ی خدمات آرایشی و زیبایی
هماناز، مجموعه‌ای معتبر برای ارائه‌ی خدمات آرایشی و زیبایی

آشنایی با خدمات آرایشگر در منزل هماناز

مجموعه هماناز متشکل از پرسنل کاری حرفه‌ای می‌باشد که طی سال‌ها فعالیت توانسته‌اند تجربیات بسیاری را در زمینه‌های مختلف آرایشی و زیبایی به دست آورند. آرایشگران و متخصصین هماناز از بهترین و به‌روزترین ابزار برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند و تنها هدف آن‌ها جلب رضایت شما عزیزان است.

شما می‌توانید تمام خدمات زیبایی خود را از این مجموعه معتبر دریافت کنید و نهایت رضایت و لذت را تجربه کنید.

از جمله خدمات آرایشگری در منزل هماناز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین ابزار و لوازم آرایش
استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین ابزار و لوازم آرایش

-خدمات اکستنشن مو

-خدمات کراتینه مو

خدمات آرایش و میکاپ

-خدمات پاکسازی پوست

-خدمات رنگ و مش و کوتاهی مو

-خدمات کاشت و ترمیم ناخن

-خدمات تاتو ابرو و خط لب

تمامی خدمات مورد نیاز شما توسط مجموعه هماناز انجام می‌شود و شما می‌توانید با کمترین هزینه، زیبایی و جذابیت را از آن خود کنید.

ارائه بهترین خدمات کراتینه مو در خانه توسط آرایشگر در منزل هماناز

این روزها صافی و احیای مو به روش کراتینه، موردتوجه بسیاری از خانم‌های عزیز قرار گرفته است. داشتن موهایی صاف و سالم تاثیر بسیاری در زیبایی دارد که نمی‌توان آن را انکار کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که از موهای وز و بد حالت خود خسته شده‌اید، و مدام در حال اتو کشیدن موهای خود هستید، ما به شما کراتینه مو را پیشنهاد می‌دهیم.

سختی شانه‌کردن موهای وز
سختی شانه‌کردن موهای وز

کراتینه مو می‌تواند موهای شما را احیا و ترمیم کند و باعث تقویت ساقه موها شود. در نتیجه شما دیگر موهای وز و بد حالت نخواهید داشت و موهای سالم را تجربه می‌کنید. کراتینه مو می‌تواند موهای شما را کاملا صاف و شلاقی کند و دیگر نیازی به اتو کشیدن نداشته باشید.

خدمات کراتینه مو در بسیاری از سالن‌های آرایشی انجام می‌شود. اما انجام کراتینه مو نیاز به تخصص دارد. در صورتی که کراتینه با مواد مرغوب و با کیفیت و توسط افراد متخصص انجام نشود می‌تواند نتیجه‌ای عکس روی موهای شما داشته باشد و به موهایتان آسیب برساند.

از همین رو حتما به دنبال یک مکان مناسب برای انجام کراتینه مو باشید و این کار را در هر جایی انجام ندهید. البته اگر به فکر سلامت موهایتان هستید.

کراتینه نه‌تنها موها را صاف می‌کند، بلکه برای سلامت موها هم مفید است
کراتینه نه‌تنها موها را صاف می‌کند، بلکه برای سلامت موها هم مفید است

با این حال شما می‌توانید بهترین خدمات کراتینه مو را از مجموعه هماناز دریافت کنید. در خدمات کراتینه مو هماناز بهترین و با کیفیت ترین مواد کراتینه استفاده می‌شود و با روشی اصولی و کاملا درست موهای شما احیا و صاف می‌شوند.

برای مشاهده نمونه کارهای کراتینه مو می‌توانید به سایت یا پیج اینستاگرام هماناز مراجعه کنید و رضایت مشتریان را بررسی کنید.

خدمات اکستنشن مو در منزل هماناز

دیگر نیاز نیست مدت‌ها صبر کنید تا موهایتان بلند شود. می‌توانید به راحتی با انجام اکستنشن مو گیسو کمند شوید.

اکستنشن مو، راه‌حلی عالی برای پرپشت شدن موهای شما
اکستنشن مو، راه‌حلی عالی برای پرپشت شدن موهای شما

اکستنشن مو روشی است که به شما کمک می‌کند داشتن موهایی بلند و پرپشت را تجربه کنید. در این روش دسته‌ای از موهای مصنوعی یا طبیعی به موهای شما اضافه می‌شوند و کمک می‌کنند که حجم موهای شما بیشتر و بلندتر نشان داده شود.

اما انجام این کار نیاز به تخصص دارد تا مصنوعی بودن موهای اکستنشن، بین موهای شما تشخیص داده نشود و کاملا طبیعی و زیبا جلوه کنند. خدمات اکستنشن مو هماناز به شما کمک می‌کند تا موهای بلند و طبیعی داشته باشید.

متخصصین مجموعه هماناز به قدری حرفه‌ای و با تجربه هستند که امکان ندارد کسی متوجه مصنوعی بودن موهای شما شود. در خدمات اکستنشن مو هماناز از موهای هم رنگ با موهای شما استفاده می‌شود و از روش نصبی که متناسب با جنس و نوع موهای شما باشد استفاده می‌شود.

موهای استفاده شده در خدمات اکستنشن مو هماناز کاملا بهداشتی و با کیفیت هستند و هیچ حساسیتی را برای شما ایجاد نمی‌کنند. بنابراین با خیالی آسوده، اکستنشن موی خود را به هماناز بسپارید.

درخواست آرایشگر در منزل از هماناز

اگر به دنبال آرایشگر ماهر، باتجربه و دوره‌دیده هستید که بارها و بارها زیبایی خود را به دست او بسپارید

اگر به‌دنبال آرایشگر قابل اعتمادی هستید که با خیال راحت باز هم از خدمات او استفاده کنید

اگر می‌خواهید در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید

اگر می‌خواهید بهترین نتایج را از آرایشگری بگیرید

اگر دنبال خدماتی هستید که تعطیلی نداشته باشد

اگر دنبال مجموعه‌ای هستید که همه‌ی خدمات زیبایی از کراتینه و اکستنشن گرفته تا میکاپ و تاتو را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد

از طریق شماره‌های داخل سایت با ما تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

اگر سؤالی در مورد خدمات هماناز دارید حتما از طریق شماره‌های تماس با ما مطرح کنید.

شماره تماس:

0912212743709197916284

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست آرایشگر در منزل کنید و از خدمات اکستنشن مو، خدمات کراتینه مو و دیگر خدمات ارزنده هماناز بهره مند شوید. آرایشگران هماناز در ساعت مقرر در منزل شما حاضر می‌شوند و با بهترین محصولات و بالاترین کیفیت، خدمات زیبایی و آرایشی را به شما ارائه می‌دهند.

پس درنگ نکنید و از همین الآن زیبایی خود را به دستان هنرمند هماناز بسپارید.

اگر در شهر کرج زندگی می‌کنید و به دنبال سالن آرایش با کیفیت هستید هماناز به شما سالن بهارناز را پیشنهاد می‌کند. سالن بهارناز با بیش از 13 سال تجربه، تنها سالن زیبایی مورد تأیید هماناز در شهر کرج است.

سالن بهارناز تمام خدمات آرایشی از جمله خدمات عروس، میکاپ، شینیون و بافت مو، رنگ و مش، کراتینه، اپیلاسیون، اکستنشن مو، کاشت و ترمیم ناخن، تاتو صورت و ابرو، اصلاح ابرو، لیفت مژه و ابرو را انجام می‌دهد.

سوالات متداول

1. اگه خونه‌ی ما دور باشه، باز هم می‌تونم برای آرایشگر در منزل درخواست بدم؟

بله، شما در هرکجای تهران، کرج و کرمان باشید، آرایشگران هماناز در سریع‌ترین زمان ممکن به خانه‌ی شما می‌آیند و خدمات دلخواه‌تان را به شما ارائه می‌دهند.

2. می‌شه آرایشگرها رو دید و به دل‌خواه انتخاب کرد؟

بعد از تماس تلفنی شما، با توجه به نوع خدمت و هزینه‌ی مدنظرتان، آرایشگرانی را به شما معرفی می‌کنیم تا شما از بین آن‌ها انتخاب کنید. شما می‌توانید مهارت‌ها، سابقه و نمونه‌کارهای آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

3. هزینه‌ی ایاب و ذهاب آرایشگرها چقدره؟

کاملا بستگی به نوع خدمت درخواستی شما دارد. در بعضی موارد هزینه‌ی رفت و آمد از شما گرفته نمی‌شود و در بعضی دیگر حساب می‌شود.

4. اگه از کار آرایشگر رضایت نداشتیم، چه کار باید کنیم؟

اگر مشخص شود که عدم رضایت شما بر عهده‌ی آرایشگر بوده است، به‌جز هزینه‌ی رفت‌وآمد و مواد استفاده‌شده، مابقی هزینه‌ها به شما بازگردانده می‌شود.

5. اگه با آرایشگر برای قیمت به توافق نرسیدیم، چه کار کنیم؟

وقتی با هماناز تماس بگیرید و خدمت دلخواه‌تان را سفارش دهید، ما با توجه به هزینه‌ی مدنظرتان آرایشگران مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به همین دلیل، نیازی نیست بابت هزینه‌ها نگران باشید.

6. آرایشگرها چه‌طور از نظر مهارت تایید صلاحیت می‌شن؟

هماناز برای همکاری با آرایشگران خود شروطی برای هم‌کاری دارد. مثل:

داشتن مدرک فنی حرفه‌ای در زمینه مورد نظر

داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در زمینه مورد نظر

به همین دلیل، با استفاده از خدمات زیبایی در منزل هماناز می‌توانید از دانش و مهارت آرایشگرانی که برای کار خود درخواست می‌کنید مطمئن باشید.

7. از نظر امنیتی چگونه از آرایشگر مورد نظر مطمئن باشیم؟

آرایشگران هماناز برای فعالیت در این مجموعه از نظر عدم سوء پیشینه و تست عدم اعتیاد بررسی می‌شوند. فقط آرایشگرانی در هماناز فعالیت می‌کنند که علاوه بر دانش و مهارت، از نظر اخلاقی نیز صلاحیت لازم را داشته باشند.

8. حتی روزهای تعطیل هم می‌شه برای آرایشگر در منزل درخواست داد؟

بله، چرا که نه. یکی از مزیت‌های خیلی مهم هماناز این است که شما در تمام روزهای هفته و در هر ساعتی که دل‌تان بخواهد می‌توانید درخواست دهید تا بهترین خدمات به شما داده شود.

9. توی این شرایط کرونایی و بیماری‌های واگیردار، چه‌طور از سلامت آرایشگر اطمینان داشته باشیم؟

با استفاده از خدمات آرایشگر در منزل، تماس شما با افراد دیگر بسیار کمتر از زمانی است که به‌شکل حضوری پیش آرایشگر می‌روید. علاوه‌ بر این، آرایشگران هماناز تمام پروتکل‌های بهداشتی را در حین کار رعایت می‌کنند تا خیال شما کاملا راحت باشد.

_

نظرات

بررسی کنید که چرا مشتریان ما ، خدمات آرایشگاه آنلاین هماناز را می پسندند

شرایط همکاری با هماناز

اگر آرایشگر یا مدیر سالن زیبایی هستید و تمایل به همکاری با مجموعه زیبایی هماناز دارید لازم است شرایط زیر را برای همکاری با هماناز داشته باشید .

شرایط همکاری با آرایشگران :

  1.  داشتن مدرک فنی حرفه ای در لاین مد نظرتان برای همکاری
  2. داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در لاین مد نظر برای همکاری
  3. عدم سو پیشینه
  4. تست عدم اعتیاد
  5. داشتن 20 میلیون سفته جهت ضمانت حسن انجام کار

شرایط همکاری با سالن های زیبایی :

برای سالن های زیبایی داشتن 5 شرط  بالا برای آرایشگران و مدیران سالن های زیبایی نیز الزامی می باشد . در صورت داشتن شرایط بالا از طریق فرم های زیر نسبت به ارسال درخواست همکاری اقدام فرمایید .

دعوت به همکاری آرایشگر

مجموعه هماناز دعوت به همکاری می نمایید.

دعوت به همکاری سالن

مجموعه هماناز دعوت به همکاری می نمایید.