خدمات-تاتو
4

سال تجربه
ظرافت و اصالت

درباره ما

خدمات تاتو صورت و بدن در منزل

_

خدمات تاتو صورت و بدن در منزل مجموعه هماناز به شما خانم‌های عزیز کمک می‌کند تا بدون ماندن در ترافیک، در آرامش خانه و به دور از نگرانی‌های ویروسی، با خیال راحت همه‌ی خدمات زیبایی را در منزل دریافت کنید. می‌توانید با یک تماس تلفنی، خدمت مدنظرتان را برای روز و ساعت دل‌خواه رزرو کنید و بدون نیاز به خروج از منزل کلیه خدمات زیبایی مدنظرتان از جمله میکاپ، شینیون، کراتینه، رنگ و مش و… را هم در محیط خانه دریافت نمایید. در حال حاضر خدمات هماناز برای شهرهای تهران، کرج و کرمان به شما بانوان محترم ارائه می‌شود. برای رزرو نوبت تلفنی تاتو صورت و بدن کافی است روی دکمه «رزرو نوبت» کلیک کنید و به‌صورت تلفنی نوبت بگیرید.

  • خدمات با کیفیت بالا
  • بدون عوارض جانبی
  • مواد با کیفیت و اصل
  • آرایشگران متخصص

زیبایی اتفاقی نیست

بهترین و عالی ترین خدمات

_

از بچگی موفرفری صدایم می‌کردند. آن‌وقت‌ها چیز خوبی بود و بامزه‌ام می‌کرد. اما وقتی بزرگ‌تر شدم، کارم خیلی سخت شد. هربار که می‌خواستم به مهمانی بروم، کلی زمان می‌گذاشتم تا بتوانم موهایم را صاف کنم و مدل بدهم. آخرش هم سشوار تا مرز سوختن پیش می‌رفت و آن‌قدر دیر می‌شد که همه کلافه می‌شدند. حتی بعد از ازدواج و بچه‌دارشدن هم همین آش و همین کاسه ادامه داشت. هزار بار به ذهنم رسیده بود که موهایم را کراتینه کنم و هربار این‌همه برای سشوارکشیدن و مدل‌دادن اذیت نشوم. اما مگر می‌شد چند ساعت ناقابل وقت بگذارم و برای کراتینه بروم آرایشگاه؟ صبح تا بعدازظهر سر کار بودم و بعدازظهر تا آخر شب هم مشغول بچه‌داری. تا این‌که یکی از دوست‌هایم کراتینه در منزل هماناز را معرفی کرد.
او هم هزارتا گرفتاری داشت و نمی‌توانست برای رنگ‌کردن موهایش برود سالن بیرون. آرایشگر آمده بود خانه‌اش و موهایش را با همان قیمت بیرون رنگ کرده بود. خیلی راضی بود و دقیقا همان رنگی درآمده بود که دلش می‌خواست. چند ماه پیش من هم سفارش دادم و آرایشگر هماناز سریع و به‌موقع آمد خانه‌ام. حالا چند ماهی است که توی آینه به صافی و لختی موهایم نگاه می‌کنم و ذوق می‌کنم. مهم‌تر از آن، سشوار خانه‌مان نفس راحتی می‌کشد و برای مهمانی‌رفتن زودتر از همه حاضر می‌شوم. فقط یک ناراحتی ته دلم مانده؛ این‌که کاش زودتر با هماناز آشنا شده بودم.
راستی، اگر می‌خواهید از نکات مهم کراتینه، مدل‌های مختلف و مراقبت‌های قبل و بعد آن باخبر شوید، ادامه‌ی این نوشته را از دست ندهید.

49گواهینامه دریافتی
27جایزه دریافتی
80مشتری راضی

آیا برای حس زیبایی و ظرافت آماده اید؟

همین الان نوبت خود را رزرو کنید !

همه چیز در مورد خدمات تاتو صورت و بدن که احتمالا نمی‌دانید

امروزه افراد زیادی را می‌بینیم که تاتو صورت و بدن انجام می‌دهند. تاتو ممکن است برای خیلی از افراد خوشایند باشند و برای برخی دیگر نه! این کار در بین افراد مختلف به خصوص جوانان رواج پیدا کرده است و از محبوبیت زیادی برخوردار است. روش‌های تاتو صورت و بدن از قبیل تاتو، سایه ابرو، میکروپگمنتیشن، خط چشم، خط لب در منزل و یا در آرایشگاه اختصاصی است.
در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل به معرفی خدمات تاتو صورت و بدن بپردازیم. اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. چرا که خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند که در مورد مدت زمان ماندگاری هرکدام از روش‌‍‌های تاتو و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات کافی دریافت کنید.

انواع خدمات تاتو صورت و بدن

 

انواع خدمات تاتو صورت و بدن

در ادامه تمام خدمات تاتو صورت و بدن را به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.
میکروبلیدینگ
به احتمال زیاد شما قبلاً در مورد میکروبلیدینگ شنیده‌اید. در طی چند سال گذشته، میکروبلیدینگ یکی از روش‌هایی است که برای داشتن ابروهای زیباتر کاربرد دارد. میکروبلیدینگ ابروهای شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند و برای آن دسته از افرادی که ابروهای کم‌پشت دارند، یک روش موثر و عالی در زیبایی چهره است.
به نوعی دیگر میکروبلیدینگ نوعی آرایش دائمی است. در این روش فرد متخصص یک سوزن بسیار ریز در لایه پوست وارد می‌کند و هاشورهای طبیعی را که به شکل موی ابرو هستند، به وجود می‌آورد.
برای چه کسانی توصیه می‌شود؟
اگر برای پر کردن ابروهای خود تصمیم جدی گرفته‌اید، ممکن است بخواهید میکروبلیدینگ را امتحان کنید. این روش از سوی متخصص پوست کاملاً تایید شده است. استفاده از میکروبلیدینگ برای افرادی که می‌خواهند جای خالی بین ابروهایشان پر شود، روش خوبی است. البته بعضی از افراد هم شرایط پزشکی خاص دارند که قبل از انجام میکروبلیدینگ باید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنند.
چه مدت دوام دارد؟
مانند تمام روش‌های خالکوبی، میکروبلیدینگ با گذشت زمان محو می‌شود. ممکن است بعد از 12 تا 18 ماه، ابروهای شما به ترمیم نیاز داشته باشد. دقیقاً زمان دوام میکروبلدینگ به نوع پوست شما بستگی دارد. به طور کلی رنگدانه‌های استفاده شده در مواد میکروبلدینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با گذشت زمان به آرامی کمرنگ می‌شوند. بنابراین قبل از اینکه این کار را انجام دهید، به این موضوع فکر کنید که این کار هر چند ماه یک‌بار به ترمیم نیاز دارد.
خطرات احتمالی میکروبلدینگ چیست؟
عفونت یک خطر بالقوه برای هر خالکوبی آرایش دائمی (و همچنین تقریباً در مورد هر نوع خالکوبی بدن) است. در تمامی روش‌های تاتو صورت و بدن، منافذ پوست باز می‌شوند و این موضوع را می‌توان عامل بیماری‌های منتقل‌شده از طریق خون دانست. بنابراین شما باید مطمئن شوید که فرد متخصص از ابزارهای یک‌بار مصرف استفاده می‌کند.
اگر مشتری از مراقبت‌های پس از میکروبلدینگ پیروی نکند، عفونت نیز ممکن است اتفاق بیفتد. این به معنای خشک نگه داشتن پوست و ماندن در معرض آفتاب به مدت 10 روز است. همچنین ابتدا شما باید اطمینان حاصل کنید که پوست خوب ترمیم شده و از نتایج راضی هستید و بعد، پس از شش هفته یا حدود یک ماه قرار ملاقات بعدی را تعیین کنید.
قاب، هاشور و سایه از دیگر خدمات تاتو ابرو هستند. تاتو ابرو برای از بین بردن عیب‌ها و مشکلات ابرو کاربرد زیادی دارد. در بسیاری از مواقع ممکن است تاتو ابرو به دلایل مختلف مانند مادرزادی یا مشکلات شیمی‌درمانی، روش خوبی برای پرکردن جاهای خالی ابرو باشد.

میکروبلیدینگ

 

تاتو خط لب

یکی دیگر از خدمات تاتو صورت، تاتو خط لب است که امروزه طرفداران زیادی دارد. از تاتو خط لب، قبلا فقط برای ایجاد خط لب استفاده می‌شد، در حالی که امروزه برای سایه های جدید و یا رژ لب کامل، کاربرد دارد. تاتو خط لب به عنوان میکروپیگمنتیشن شناخته می‌شود و از آن برای حجیم‎تر نشان دادن لب‌ها استفاده می‌شود.
با این روش، لب‎های شما کاملا زیبا و طبیعی به نظر می‌رسد و آرایش لب شما همیشگی به نظر می‌رسد. دیگر لازم نیست نگران پاک شدن رژ لب خود باشید. البته کاهش سفیدی لب‌‎ها از دیگر کاربردهای تاتو خط لب است. یک نکته مهم در مورد خط لب این است که در همان روزهای ابتدایی ممکن است رنگ رژ لب شما بسیار پررنگ بنظر برسد؛ نگران این مسئله نباشید، چرا که بعد از چند روز پوست لایه برداری می‌شود و رنگ طبیعی به خود می‌گیرد. موارد استفاده خط لب دائمی عبارتند از:
• بزرگ تر نشان دادن لب‌ها
• تغییر دادن فرم و ظاهر لب
• آرایش دائم لب و استفاده از آن به جای رژ لب
برای چه کسانی توصیه می‌شود؟
افرادی که علاقمند هستند لب‌های برجسته و خوش‌رنگ داشته باشند و حتی تحمل درد بالایی دارند. (چرا که حساسیت لب‌ها نسبت به سایر قسمت‎های صورت بسیار بیشتر است، بنابراین لب دچار درد و تورم می‌شوند.)
ماندگاری تاتو خط لب چقدر است؟
مدت ماندگاری این تاتو حداقل 3 سال و حداکثر 5 سال است. بعد از این زمان قطعا شما به ترمیم نیاز خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که میزان ماندگاری تاتو خط لب به نوع پوست شما هم بستگی زیادی دارد. به هر اندازه که رنگ آن پر رنگ‌تر باشد، ماندگاری آن بیشتر است.
مهارت به کار رفته در انجام تاتو هم یکی دیگر از عواملی است که در این روش موثر است؛ سعی کنید به افراد متخصص مراجعه کنید و به یاد داشته باشید که هرچه تاتوکار در انجام کار خود ماهرتر باشد، ماندگاری تاتو خط لب نیز بیشتر خواهد شد.
این کار در دوران حاملگی و شیردهی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

تاتو خط لب

 

خط چشم دائمی

یکی دیگر از خدمات تاتو صورت و بدن، خط چشم دائمی است. در این روش خالکوبی‌هایی در خط چشم در داخل یا بالای خط مژه انجام می‌شود تا مژه‌ها پُرتر به نظر برسند. این کار برای افرادی که دوست دارند همیشه چشم‌های جذابی داشته باشند و مایل به آرایش زیاد نیستند، روش جالبی است. با خط چشم دائمی دیگر نیاز نیست هر دفعه برای مراسم و مهمانی‌ها چشم‌های خود را آرایش کنید.
البته در برخی از موارد تتو چشم برای برطرف کردن مشکلاتی مانند افتادگی پلک، افتادگی چشم و… استفاده می‌شود. این خط چشم با توجه به سلیقه‌ی افراد هم به صورت لایه‌ای نازک و هم به صورت لایه‌ای پهن کشیده می‌شود.
برای چه کسانی است؟
افرادی که معمولا بدون آرایش چشم مایل به بیرون رفتن نیستند و دوست دارند چشمهای آن‌ها جذاب به نظر برسد. البته همان‌طور که گفته شد، همیشه جنبه زیبایی ندارد و در خیلی از موارد برای برطرف کردن مشکلات خاص مانند افتادگی پلک و چشم بهتر است انجام شود.
چه مدت دوام دارد؟
خط چشم دائمی حدود 12 تا 18 ماه دوام دارد.

خط چشم دائمی

اسکالپ سر یا هاشور سر

اسکالپ کف سر نوعی از خدمات خالکوبی بدن است. این کار معمولا در مراکز خالکوبی انجام می‌شود. این روش معمولا برای افرادی است که اکثر موهای سر آن‌ها ریزش داشته و رویش کمی دارد. اسکالپ سر را می‌توان به عنوان یک گزینه به جای کاشت مو در نظر گرفت؛ چرا که راحت‌تر است و هزینه پایین‌تری هم دارد.
قبل از انجام این کار بهتر است یک جلسه با فرد متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. در این جلسه به طور کامل در مورد فرم مورد نظر و حتی رنگ دلخواه برای اسکالپ سر توضیحاتی را دریافت خواهید کرد.
در این روش برای ایجاد هر نقطه، زخم کوچکی در پوست ایجاد می‌شود. به مرور زمان این زخم‌ها ترمیم و بخشی از پیگمنت تزریق‌شده خارج می‌شود. اجرای این روش چیزی حدود 3 تا 5 ساعت طول می‌کشد و جلسات بعدی قطعا زمان کوتاه‌تری دارد.

اسکالپ یا هاشور سر

رژگونه دائم

در بین تمامی خدمات تاتو صورت و بدن، رژگونه دائم ممکن است طرفداران کمتری داشته باشد. برای بسیاری از افراد مهم است که رژگونه‌های جذاب و زیبایی داشته باشند و به همین دلیل ممکن است برای این کار رژگونه دائم را انتخاب کنند. نوع رژگونه انتخابی و رنگ آن برای پوست‌های مختلف، متفاوت است.
در ابتدا فرد متخصص روی گونه خطوط اولیه را طراحی می‌کند تا بفهمد که کدام نوع رژگونه برای شما مناسب‌تر است و چهره شما را جذاب‌تر می‌کند. سپس زیر گونه را خط می‌اندازد، مقداری از رنگ مخصوص را با سوزن برداشته و روی پوست می‌کشد.

رژگونه دائم

 

تاتو صورت و بدن

تا اینجای مطلب در مورد تاتوی صورت صحبت شد. اما تاتو بدن هم یکی دیگر از مواردی است که در بین افراد محبوبیت خاصی دارد. مانند مدل مو و مدل لباس، خالکوبی مناسب در مکان‌های مناسب فقط جذابیت ظاهری ندارد، بلکه می‌تواند شخصیت و فردیت شما را نشان دهد. به این معنا که آنچه را دوست دارید با استفاده از کلمات و تصاویر بیان کنید.
خالکوبی بدن حتی می‌تواند روشی برای پنهان کردن علائم روی بدن افرادی باشد که مواد مخدر مصرف می‌کنند. از بین بردن چین و چروک با تاتو می‌تواند یک روش موثر باشد. بنابراین برخی از افراد برای برطرف کردن عیوب ظاهری خود مایل هستند از خدمات تاتو صورت و بدن استفاده کنند و برخی دیگر برای زیبایی بدن و یا چهره.
از آنجا که پوست صورت بسیار شکننده‌تر از بقیه بدن است، تاتو صورت بسیار دشوارتر است. اگر فرد آرایشگر به شیوه نادرست عمل کند، ممکن است پوست صورت هم مانند سایر اعضای بدن خونریزی کند. اگر قصد تاتو صورت را دارید، باید فردی را پیدا کنید که در کار صورت تبحر داشته باشد و همه چیز را تضمین کند که خالکوبی شما همان‌طور که انتظار دارید، انجام می‌شود.
تاتو چه روی صورت چه روی پوست ممکن است باعث خونریزی کم و درد جزئی تا قابل توجه شود؛ حتی در برخی از موارد ممکن است عفونت و حساسیت‌هایی را به دنبال داشته باشد.
واکنش‌های آلرژیکی
رنگ‌های استفاده‌شده برای تاتو به ویژه رنگ‌های قرمز، سبز، زرد و آبی می‌توانند باعث واکنش‌های پوستی و آلرژیک شوند.
عفونت‌های پوستی
عفونت پوستی پس از خالکوبی امکان پذیر است؛ بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خالکوبی به این مسئله هم توجه کنید.
بیماری‌های منتقل شده از طریق خون
اگر تجهیزات مورد استفاده برای ایجاد خالکوبی به خون آلوده باشد‌، ممکن است به بیماری‌های مختلفی مبتلا شوید از جمله هپاتیت B و هپاتیت C.
در صورت مشاهده واکنش آلرژیک به جوهر تاتو یا ایجاد عفونت و یا مشکل پوستی، ممکن است به دارو یا سایر روش‌های درمانی نیاز باشد.

خدمات تاتو صورت و بدن

 

ماندگاری تاتو بدن

خالکوبی و تاتو بدن با گذشت زمان کمرنگ می‌شود، بنابراین بدترین چیز در مورد این قضیه این است که شما بعد از گذشت چندماه مجبور هستید، مجددا برای ترمیم تاتو هزینه پرداخت کنید.
با افزایش سن پوست ما نازک، لطیف و از خاصیت ارتجاعی کمتری برخوردار می‌شود بنابراین برای اکثر افراد بالای 50 سال، انجام تاتو ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. همان‌طور که بدن با گذشت زمان شروع به چین و چروک شدن می‌کند، خالکوبی نیز چنین خواهد شد! بنابراین بهتر است قبل از اینکه این کار را انجام دهید کمی هم به این مسئله فکر کنید.
قبل از انجام تاتو بدن بهتر است به موارد زیر دقت داشته باشید:
⦁ چه طرحی می‌خواهید؟ قرار است کجای بدن شما خالکوبی شود؟
⦁ طرح بزرگ می‌خواهید یا کوچک؟
⦁ چه رنگ‌هایی برای تاتو دوست دارید؟
⦁ آیا طرح تاتو شما در آینده شغلی شما تأثیر می‌گذارد؟
در نظر گرفتن همه این موارد با دقت بالا بسیار مهم است؛ زیرا گرچه خالکوبی‌ها روز به روز محبوب‌تر و قابل قبول‌تر می‌شوند، اما همیشه بخشی از جامعه وجود دارد که موافق این کار نیست و تاتو را کاملا غیر قابل قبول می‌داند.
حقایق جالب تاتو
قدیمی‌ترین تاتو دیده‌شده مربوط به یک فرد به 3370 و 3100 سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. جسد این مرد در زیر یخچال‌های کوهستانی آلپ در مرز اتریش و ایتالیا کشف شد. جالب است بدانید که سیاه و سفید آسان‌ترین رنگ برای پاک کردن تاتو است، برخلاف رنگ‌های روشن‌تر مانند سبز و زرد! رنگ‌های روشن دیرتر پاک می‌شوند و مدت زمان طولانی‌تری روی پوست شما می‌مانند.
بنابراین اگر فک می‌کنید که قرار است بعد از یک مدت طرح تاتو خود را عوض کنید، بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن استفاده نکنید؛ چرا که پاک کردن این طرح‌ها بعد از مدتی به سختی امکان‌پذیر است. محبوب‌ترین طرح‌های خالکوبی ستاره ها، اژدها، قلب‌ها، گل‌ها و… است.

تاتو بدن

 

نکات مهم در مورد خدمات تاتو صورت و بدن

تاتو صورت برای پوشاندن نقص‌ها در قسمت‌های مختلف صورت است که به زیبا و جذاب شدن چهره شما کمک زیادی خواهد کرد. هرکدام از این خدمات تاتو صورت و بدن، سال‌ها دوام دارد و لازم نیست که هر چندماه یک‌بار برای ترمیم مراجعه کنید. تاتو بدن هم کاملا سلیقه‌ای است و افراد زیادی هستند که دوست دارند در قسمت‌های مختلف بدن تاتو داشته باشند.
اگر تصمیم دارید تاتو صورت و یا بدن انجام دهید، بسیار مهم است که مراقب عفونت‌های ناشی از این قضیه باشید. سعی کنید برای انجام تاتو به یک فرد متخصص در این زمینه مراجعه کنید. حتی می‌توانید با کمک یک فرد آرایشگر در منزل، هرکدام از روش‌های گفته‌شده را انجام دهید. با این کار خیال شما راحت است که از لوازم یک‌بار مصرف استفاده کرده‌اید و دیگر لازم نیست نگران عفونت باشید. همچنین می‌توانید در مورد مدت زمان ماندگاری هرکدام از این روش‌ها اطلاعاتی کسب کنید.

نکات مهم در مورد خدمات تاتو صورت و بدن

 

هزینه خدمات تاتو صورت و بدن

گرایش و میل به زیبایی در همه افراد به خصوص خانم‌ها همیشه دیده می‌شود. استفاده مرتب و روزانه از لوازم آرایش چه در محل کار و چه در مهمانی‌ها قطعا برای پوست شما عوارض زیادی دارد و به مرور زمان باعث چروک شدن پوست می‌شود؛ بنابراین بهترین راه این است که سعی کنید آرایش دائمی را انتخاب کنید.
آرایش دائمی شاید در ابتدا مقداری هزینه برای شما داشته باشد؛ ولی هرچه که باشد قطعا از هزینه لوازم آرایشی که در ماه خریداری می‌کنید، کمتر خواهد شد. چراکه به مدت چند سال و یا حداقل یکسال روی پوست شما باقی می‌ماند. با توجه به همه این مطالب می‌توان گفت که خدمات تاتو صورت برای کسانی که حوصله آرایش روزانه ندارند ولی مایل هستند همیشه آراسته و زیبا به نظر برسند، گزینه مناسبی است.

هزینه خدمات تاتو صورت و بدن

 

متداول‌ترین خدمات تاتو صورت و بدن

⦁ تاتوی بدن و صورت
⦁ میکروبلدینگ
⦁ رژگونه دائم
⦁ خط چشم
⦁ خط لب
⦁ قرینه سایز ابرو
⦁ بن مژه
⦁ سایه لب
⦁ و….

سخن پایانی
در این مقاله در مورد خدمات تاتو صورت و بدن صحبت شد. همان‌طور که گفته شد سایه ابرو، خط لب، رژگونه دائم، خط چشم و.. همگی از متداول‌ترین روش‌هایی هستند که امروزه برای زیبایی چهره استفاده می‌شوند. استفاده از این خدمات باعث جذابیت و زیباتر شدن چهره شما خواهد شد. نکته قابل توجه اینجاست که باید سعی کنید برای انجام این خدمات به مراکز معتبر مراجعه کنید و موارد بهداشتی را کاملا رعایت کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. حتی می‌توانید از یک آرایشگر در منزل کمک بگیرید و از او بخواهید با مراجعه به منزل شما هرکدام از این خدمات گفته‌شده را در نهایت دقت برای شما انجام دهد.