خدمات پاکسازی پوست
4

سال تجربه
ظرافت و اصالت

درباره ما

خدمات پاکسازی پوست در منزل

_

رسیدگی دوره‌ای به پوست صورت علاوه بر ایجاد سلامتی، به زیبایی ظاهری افراد نیز افزوده و درخشندگی، صافی و لطافتی دوچندان ایجاد می‌کند. این‌گونه خدمات به طرق مختلف انجام می‌گیرد، از جمله توسط آرایشگران هماناز در منزل که باعث افزایش آرامش و ایمنی به خصوص در روزهای پاندمی می‌شود.

  • خدمات با کیفیت بالا
  • بدون عوارض جانبی
  • مواد با کیفیت و اصل
  • آرایشگران متخصص

زیبایی اتفاقی نیست

بهترین و عالی ترین خدمات

_

از بچگی موفرفری صدایم می‌کردند. آن‌وقت‌ها چیز خوبی بود و بامزه‌ام می‌کرد. اما وقتی بزرگ‌تر شدم، کارم خیلی سخت شد. هربار که می‌خواستم به مهمانی بروم، کلی زمان می‌گذاشتم تا بتوانم موهایم را صاف کنم و مدل بدهم. آخرش هم سشوار تا مرز سوختن پیش می‌رفت و آن‌قدر دیر می‌شد که همه کلافه می‌شدند. حتی بعد از ازدواج و بچه‌دارشدن هم همین آش و همین کاسه ادامه داشت. هزار بار به ذهنم رسیده بود که موهایم را کراتینه کنم و هربار این‌همه برای سشوارکشیدن و مدل‌دادن اذیت نشوم. اما مگر می‌شد چند ساعت ناقابل وقت بگذارم و برای کراتینه بروم آرایشگاه؟ صبح تا بعدازظهر سر کار بودم و بعدازظهر تا آخر شب هم مشغول بچه‌داری. تا این‌که یکی از دوست‌هایم کراتینه در منزل هماناز را معرفی کرد.
او هم هزارتا گرفتاری داشت و نمی‌توانست برای رنگ‌کردن موهایش برود سالن بیرون. آرایشگر آمده بود خانه‌اش و موهایش را با همان قیمت بیرون رنگ کرده بود. خیلی راضی بود و دقیقا همان رنگی درآمده بود که دلش می‌خواست. چند ماه پیش من هم سفارش دادم و آرایشگر هماناز سریع و به‌موقع آمد خانه‌ام. حالا چند ماهی است که توی آینه به صافی و لختی موهایم نگاه می‌کنم و ذوق می‌کنم. مهم‌تر از آن، سشوار خانه‌مان نفس راحتی می‌کشد و برای مهمانی‌رفتن زودتر از همه حاضر می‌شوم. فقط یک ناراحتی ته دلم مانده؛ این‌که کاش زودتر با هماناز آشنا شده بودم.
راستی، اگر می‌خواهید از نکات مهم کراتینه، مدل‌های مختلف و مراقبت‌های قبل و بعد آن باخبر شوید، ادامه‌ی این نوشته را از دست ندهید.

49گواهینامه دریافتی
27جایزه دریافتی
80مشتری راضی

آیا برای حس زیبایی و ظرافت آماده اید؟

همین الان نوبت خود را رزرو کنید !

زیبایی طبیعی با استفاده از خدمات پاکسازی پوست

زندگی مدرن از نوع امروزی، سرتاسر تلاش، دوندگی و استرس است. آلودگی‌های مختلف موجود در هوا، کاهش لایه ازن، افزایش شدت تابش خورشید و بسیاری از عوامل مضر خارجی موجب آسیب به پوست صورت شده و می‌تواند ایجاد لک، چین‌ و چروک، کک‌ و مک، تغییر رنگ و آفتاب‌ سوختگی نماید. علاوه بر آن از آنجایی ‌که جنس پوست افراد با یکدیگر متفاوت است، نیازمندی‌های متفاوتی هم با یکدیگر داشته و آسیب‌پذیری با درجات گوناگونی دارند.

در رابطه با رسیدگی به انواع پوست و جلوگیری از صدمه‌های پوستی، انجام خدمات پاکسازی پوست به صورت روتین و منظم بسیار مهم بوده و در سلامتی این عضو حیاتی ضروری است. رسیدگی دوره‌ای به پوست صورت علاوه بر ایجاد سلامتی، به زیبایی ظاهری افراد نیز افزوده و درخشندگی، صافی و لطافتی دوچندان ایجاد می‌کند. این‌گونه خدمات به طرق مختلف انجام می‌گیرد، از جمله توسط آرایشگر در منزل که باعث افزایش آرامش و ایمنی به خصوص در روزهای پاندمی می‌شود.

 

خدمات پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست

از اساسی‌ترین مراقبت‌های دوره‌ای جهت سلامتی پوست بدن، خدمات پاکسازی پوست است که به ‌سلامت و جوان‌سازی آن می‌پردازد. این عملیات روشی ملایم و بدون نیاز به عمل جراحی بوده که با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین فناوری‌های صنعت زیبایی و دارویی انجام می‌شود. این خدمات جهت تخلیه سلول‌های مرده بر روی سطح پوست، جوش‌های سرسیاه، جوش‌های زیرپوستی انجام ‌شده و در صاف شدن چین‌وچروک‌های سطحی دور چشم، دور لب، پیشانی و میان ابرو مؤثر است.

با استفاده از خدمات پاکسازی پوست سلول‌های پوستی چربی اضافه خود را از دست‌ داده و آبرسانی کاملی می‌شوند. به همین جهت سالم، پر انرژی و شاداب مانده و دچار هیچ‌گونه عفونت، التهاب و ساییدگی نمی‌گردند.

 

دلایل انجام خدمات پاکسازی پوست

در انجام روتین این خدمات سلول‌هایی که با افزایش سن، تابش خورشید، خشکی هوا، افزایش چربی بدن، آلودگی‌های محیط یا آفتاب‌ سوختگی دچار آسیب شده‌اند، از بین می‌روند. در صورتی ‌که این سلول‌ها پاکسازی نشوند، مانع آبرسانی کافی به سایر سلول‌های سالم شده و از زیبایی و شفافیت آن کم می‌کنند. همچنین مانع تأثیر ماسک‌های زیبایی، کرم‌های درمانی، کرم پودرهای آرایشی و سایر محصولات بهداشتی و آرایشی می‌شوند. بدین ترتیب بدون انجام خدمات پاکسازی پوست، هرگونه عملی بر روی پوست بی‌اثر می‌گردد.

 

لطافت پوست با ماسک‌های طبیعی

تأثیرات مثبت خدمات پاکسازی

انجام این خدمات تأثیرات مفیدی بر روی پوست صورت داشته که در صورتی ‌که ادامه‌دار و دوره‌ای انجام شود، تفاوت شگرفی نسبت به پوست گذشته پیدا کرده و به ‌طور واضحی این تغییرات قابل‌ مشاهده است. از جمله این تأثیرات، صاف و یکدست شدن سطح پوست و از بین رفتن یا کم‌ رنگ شدن کک‌ و مک و لکه‌های پوستی است. علاوه بر آن به جذب املاح، ویتامین‌ها و آبرسانی پوست کمک کرده و آن را شاداب و روشن می‌کند.

از دیگر تأثیرات مفید خدمات پاکسازی پوست، تخلیه جوش‌های زیرپوستی و از بین رفتن جوش‌های سرسیاه است. البته در انجام این روتین منافذ گرفته‌شده پوست تمیز شده و در صورت لزوم کلیه منافذ باز، جمع می‌شوند. همچنین به جوان‌سازی و رفع چین‌ و چروک، ساخت کلاژن و خون‌رسانی بیشتر به سلول‌های پوست صورت کمک کرده و موجب افزایش توانایی جذب کرم‌ها و سرم های آرایشی و بهداشتی می‌شود.

 

آبرسانی به پوست صورت

روش‌های پاکسازی

خدمات پاکسازی پوست به دو طریق انجام می‌گیرد:

  • پاکسازی با استفاده از تکنیک‌های مواد و دست به صورتی عمقی

موادی که در این روش استفاده می‌شود، به تمیز شدن پوست، از بین رفتن سلول‌های مرده، کاهش التهاب، کاهش حساسیت، آبرسانی از طریق انواع گیاهان و بازسازی مجدد سلول‌های پوستی کمک می‌کنند. همچنین به تغذیه و رشد مجدد سلول‌های جوان کمک می‌نماید.

  • پاکسازی از طریق دستگاه و البته بسیار عمیق

از آنجایی‌ که خدمات پاکسازی پوست با استفاده از دستگاه جهت مراقبت‌های پوستی ویژه و عمقی انجام می‌گیرد، باعث برداشتن سلول‌های مرده از طریق دستگاه شده و هرگونه آلودگی و چربی را از روی سطح پوست می‌زداید. این پاکسازی عمیق موجب افزایش خون‌رسانی به سلول‌های پوستی جوان شده و آن‌ها را به‌طور کامل تغذیه می‌کند.

 

ابزار خدمات پاکسازی پوست صورت

 ترتیب مراحل پاکسازی پوست

خدمات پاکسازی پوست می‌تواند توسط یک تیم حرفه‌ای از برترین کارشناسان و آرایشگران پوست که به‌ صورت تخصصی آموزش ‌دیده و دارای مدارک معتبری هستند، به ‌صورت آرایشگر در منزل انجام گیرد. افزون بر آن، با تعیین وقت‌های از قبل گرفته‌ شده و معین، به ‌صورت اختصاصی در آرایشگاه انجام گیرد. این نوع خدمات شامل مراحل استانداردی هستند که باید توسط آرایشگر باتجربه انجام شود.

خدمات اولیه

  • شستشوی اولیه: در اولین قدم برای انجام خدمات پاکسازی پوست، باید هرگونه آرایش، چربی و آلودگی از روی سطح پوست صورت زدوده شده و با انواع صابون‌های مفید شسته شود. بدین ترتیب پوست به بهترین شکل آماده پاکسازی می‌گردد.
  • شناسایی انواع پوست: در مرحله بعد آرایشگر در قالب یک کارشناس حرفه‌ای پوست ظاهر شده و نوع پوست شخص را تشخیص می‌دهد. علاوه بر آن نیازسنجی‌های سلول‌های پوستی بررسی ‌شده و مواد، داروها، کرم‌ها و سرم های موردنیاز این مدل پوست انتخاب می‌گردد.
  • کاهش التهابات پوستی: در مرحله بعدی برای شروع کار خدمات پاکسازی پوست، آرایشگر شروع به تکنیک ماساژ درمانی کرده و با استفاده از حرکاتی دورانی، ملایم و پشت سر هم سلول‌های خسته را بیدار می‌کند. سپس با یک کرم سبک تمیزکننده و تنش‌زا، کلیه استرس‌های درونی فرد را از روی پوست صورت بیرون کشیده و آرامش را به آن هدیه می‌دهد.

خدمات تکمیلی

  • لایه‌برداری: در این مرحله از خدمات پاکسازی پوست، پوست با استفاده از بخور گیاهان مفید لایه‌برداری شده و کلیه سلول‌های مرده، دانه‌های سرسیاه و جوش‌های زیرپوستی تخلیه می‌شوند.
  • تحریک سلولی: در این قسمت از کار، با استفاده از سرم‌های مخصوص و کرم‌های تخصصی به تحریک، جوان‌سازی و شادابی سلول‌های زنده کمک کرده و به آبرسانی و شادابی آن می‌پردازد.
  • ماسک گذاری: ماسک‌های تخصصی، رطوبت‌رسانی قوی‌ای بر روی سلول‌های پوستی داشته و کم‌آبی آن را جبران می‌کند. بدین ترتیب پوست صورت از حالت خشکی، ترک‌خوردگی و قرمزی درآمده و از شدت التهابات آن کاسته می‌شود. همچنین به قوام، کشسانی، احیای مجدد پوستی، بازسازی سلولی و کلاژن‌سازی کمک می‌کند.
  • مرحله آخر: در آخرین مرحله از خدمات پاکسازی پوست، اقدام به زدن کرم‌های مرطوب‌کننده، آب‌رسان، تغذیه‌کننده و ضد آفتاب نموده و با ایجاد بخور سرد بر روی سلول‌های پوستی، منافذ باز آن را می‌بندند. بدین ترتیب پوستی سالم، جوان و شاداب ایجاد شده که زیبایی طبیعی را نمایان می‌سازد. برای هر جلسه پاکسازی پوست زمانی در حدود 1 تا 1.5 ساعت مورد نیاز بوده و بهترین شکل انجام این خدمات روتینی یک‌بار در ماه است.

 

جوان‌سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس

کارهای مراقبتی لازم پس از انجام پاک‌سازی

پس از انجام خدمات پاکسازی پوست، از آنجا که سطح پوست نازک شده و سلول‌های مرده زدوده شده‌اند، پوست بسیار حساس بوده و نیازمند رسیدگی و مراقبت دوچندانی است. به همین علت پس از انجام پاکسازی پوست تا چندین ساعت از لمس سطح پوست خودداری کرده و به‌هیچ‌ وجه روی آن دستکاری نگردد. همچنین پس از پاکسازی، بدون کرم‌های ضد آفتاب از خانه یا محل کار خارج نشده و از انجام کارهای برنزه کردن پوست خودداری شود.

فرقی نمی‌کند برنزه سازی به ‌صورت طبیعی و در اثر قرارگیری زیر نور آفتاب در کنار استخر و ساحل باشد یا به ‌صورت مصنوعی و با استفاده از دستگاه‌های سولار موجود در کلینیک‌ها یا آرایشگاه‌ها. در هر صورت این کار برای هر نوع پوستی مضر بوده و منجر به ایجاد لک و التهابات پوستی می‌شود. افزون بر تمامی این مراقبت‌ها، از اصلاح صورت با استفاده از موم، وکس یا بند خودداری کرده و از انجام آرایش‌های سنگین با کرم‌های گریم یا ماساژهای پرفشار اجتناب گردد.

میکروبلیدینگ

از دیگر خدمات پاکسازی پوست که می‌تواند به جوان‌سازی و سالم نگه‌داشتن پوست صورت کمک به سزایی نماید، میکروبلیدینگ است. میکروبلیدینگ فرآیندی غیر تهاجمی برای بهبود پوست از طریق رفع چسبندگی و آزادسازی سلول‌های داخلی پوست است. این روش با فرو بردن سوزن‌های زیر جلدی به داخل سطح پوست ایجاد شده و قسمت‌های دارای چین‌ و چروک را نشانه می‌گیرد.

بدین ترتیب کلیه قسمت‌های موردنظر با استفاده از این سوزن‌ها بالا آمده و از چسبندگی آزاد می‌شود. در نهایت با ایجاد زخم‌های کنترل‌ شده، فرایند بهبود زخم توسط سلول‌های پوستی و به ‌صورت تمام‌ اتوماتیک آغاز شده و به تولید پوستی نو، جوان و شاداب منجر می‌شود.

 

کلاژن سازی و احیای دوباره پوست صورت

روش کار

در روش میکروبلیدینگ و خدمات پاکسازی پوست، کارشناس متخصص پوست نیازمند وسایلی مخصوص به این کار است. در واقع این وسایل، ابزاری مدادی شکل هستند که در قسمت انتهایی خود دارای غلتکی ظریف بوده و با قرار گرفتن و چرخاندن این قسمت بر روی سطح پوست، سوزن‌های ریز موجود بر روی آن به داخل پوست فرو رفته و کانال بسیار ریزی را ایجاد می‌کنند.

این کانال‌ها به ‌نوعی همان زخم‌های ظریفی هستند که سطح داخلی منسجم‌شده پوست را آزاد کرده و بالا می‌آورند. برای بهبود این زخم‌های ایجادشده به ‌صورت عمدی، سلول‌های پوستی به تکاپو افتاده و شروع به کلاژن سازی کرده و الاستین موردنیاز برای ترمیم پوست را تولید می‌کنند. بدین ترتیب پوست ترمیم‌شده، پوستی نو، محکم و ضخیم، بدون ضایعات گذشته بوده و بافتی لطیف، درخشنده و مرطوب خواهد داشت.

 

ابزار مورد احتیاج برای میکروبلیدینگ

ابزارهای میکروبلیدینگ

ابزارهای متفاوتی برای انجام این مدل خدمات پاکسازی پوست وجود دارد. این ابزار فلزی، پلیمری، شیشه‌ای و سیلیکونی بوده و به ‌صورت کاملاً حرفه‌ای و امن، حداقل‌ترین آسیب عمدی را بر روی سطح پوست ایجاد می‌کنند. با استفاده از این وسایل به درمان ضایعات پوستی پرداخته و با افزایش کلاژن‌سازی به‌صورت کاملاً طبیعی و توسط خود پوست، سبب منظم شدن رشته‌های الاستین در پوست شده و یکی از شگفت‌ آورترین نتایج را در معرض نمایش می‌گذارد.

این مدل خدمات پاکسازی پوست با تحریک کلاژن سازی، به روش میکروبلیدینگ PCI شناخته ‌شده و نوعی تحریک غیرتهاجمی مکانیکی در جهت ترمیم آسیب‌های داخلی و ساختاری سلول‌های پوستی است. همچنین به بازسازی بافت آسیب‌دیده و بهبود کشسانی و قوام پوست کمک کرده و تأثیر مهمی در رفع چین‌ و چروک‌های آن می‌گذارد.

درمارولر نام غلتک مورداستفاده در انجام این فرایند است که دارای سوزن‌های بسیار ریزی بر روی سرخود بوده و به ایجاد زخم‌های ریز و کانال‌های پوستی کمک می‌کند. استفاده همزمان داروهای پلاکتی یا PRP با انجام میکروبلیدینگ صورت، نتایجی موفق‌تر و کلاژن سازی چندین برابر را سبب می‌شود.

میکروبلیدینگ و کاربردهای آن

از آنجا که سلامت پوست علاوه بر ظاهر، تأثیر عمیقی بر سلامت بدن گذاشته و حتی از لحاظ روحی باعث افزایش اعتماد به‌ نفس و آرامش فرد می‌گردد، رسیدگی به آن در مقوله خدمات پاکسازی پوست گام مهمی است. پوست‌هایی که دچار سوختگی، خط و خطوط قدیمی و چین‌ و چروک‌هایی عمیق هستند، دارای آکنه، جوش و فرورفتگی بوده و یا حتی دچار افتادگی و شلی پوست می‌شوند، از بهترین کاندیداها برای انجام میکروبلیدینگ به شمار می‌روند.

 

مراقبت‌های بعد از میکروبلیدینگ صورت

جوان‌سازی پوست

از مهم‌ترین تأثیرات میکروبلیدینگ، بهبود چروک‌های پوستی و افزایش کلاژن سازی پوست است. درنتیجه ایجاد زخم زیرپوستی، سلول‌های فعال خود به‌ خود به تلاش می‌افتند تا زخم‌ها را درمان کرده و شرایط را بهبود بخشند. به همین علت شروع به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست کرده و به تکثیر سلول‌های جوان می‌پردازند.

هنگامی‌که زخم‌ها ترمیم می‌شوند، مقدار زیادی از چین‌ و چروک‌های گذشته توسط کلاژن پر شده و دیگر اثری از آن‌ها بر روی سطح پوست باقی نیست. درمان زخم‌های زیرپوستی معمولاً بین یک تا یک ماه و نیم زمان می‌برد و برای گرفتن بهترین نتیجه، شش جلسه درمان کافی به نظر می‌رسد.

بهبود مشکلات پوستی

با ایجاد زخم‌های درونی با استفاده از سوزن‌های ریز غلتک درمارولر، سلول‌های بنیادین پوستی تحریک ‌شده و برای درمان از فاکتورهای رشد پلاکتی استفاده می‌کنند. همین امر باعث می‌شود نتایج حیرت‌انگیزی پدید آمده و ناصافی‌ها، جوش‌های زیرپوستی، انواع آکنه، جای جوش‌های ناشی از بیماری‌های آبله، آبله‌مرغان، سالک و … از بین برود. این عمل در جهت افزایش زیبایی و اعتمادبه‌نفس فردی بسیار مؤثر بوده و علاوه بر آن در صافی، شفافیت و سلامت پوست تأثیرگذار است.

رفع ترک

از آنجایی‌ که پوست منبع غنی‌ای از کلاژن و الاستین است، مانند طنابی کشسان عمل کرده و سبب انعطاف‌پذیری و شادابی پوست می‌گردد. اگر توان پوست برای تولید این سری از فیبرها کاهش یابد، خاصیت کشسانی خود را از دست داده و خشک و محکم می‌گردد. همین امر سبب ایجاد ترک‌ خوردگی یا استرچ مارک شده و ظاهری ناخوشایند را برای فرد به وجود می‌آورند. یکی از کمک‌هایی که خدمات پاکسازی پوست از نوع میکروبلیدینگ می‌کند، درمان این نوع ترک‌های پوستی بوده و نتایجی درخور توجه را از خود به‌ جا می‌گذارند.

رفع جای سوختگی و زخم

با استفاده از عملیات میکروبلیدینگ، آثار ناشی از جراحی‌های سنگین و ایجاد زخم‌های ماندگار و یا جای سوختگی‌ها، جوش‌ها و آکنه بهبود پیدا کرده و در رفع آن‌ها تأثیری فوق‌العاده خواهد داشت.

چگونگی انجام میکروبلیدینگ صورت

خدمات پاکسازی پوست از نوع میکروبلیدینگ، می‌تواند یکی از نجات‌بخش‌ترین، کم معایب‌ترین و تأثیرگذارترین کارهای جوان‌سازی پوست به شمار آید. این روش با دردی کم و تحمل‌پذیر همراه بوده و با وجود انجام چند جلسه متناوب در طول یک سال، بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می‌کند.

برای انجام این کار باید نکاتی را از قبل رعایت کرد. پوست قبل از میکروبلیدینگ باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه لوازم‌آرایشی، لوسیون و کرم پودر باشد. همچنین در صورت آستانه درد پایین مراجعه‌کننده، نیاز به زدن بی‌حسی بر روی پوست صورت ضروری به نظر می‌رسد.

درنهایت انجام پروسه خدمات پاکسازی پوست به‌صورت میکروبلیدینگ آغاز گردیده و با الگویی استاندارد، شروع به ایجاد کانال‌هایی زیرپوستی می‌نماید. سوراخ‌های ایجادشده برای تأثیرگذاری بیشتر به‌صورت رفت و برگشتی ایجاد می‌شود و با ابزار مخصوص به خود و غلتک درمارولر انجام می‌گیرد.

سوزن‌های موجود در هر نیدل، میکرو زخم‌های ایجادشده را عمقی تعبیه کرده و به تحریک سلول‌های پوستی می‌پردازد. در برخی موارد علاوه بر کلاژن سازی، کارشناس مربوطه اقدام به تزریق سرم ویتامین سی و اسید هیالورونیک یا روشن‌کننده پوست نموده و تأثیر عملیات را چندین برابر می‌کند.

بهداشت ابزار میکروبلیدینگ

سری غلتک‌های درمارولر مورداستفاده در روش خدمات پاکسازی پوست از طریق میکروبلیدینگ، یکبار مصرف بوده و در حدود 12 سوزن ظریف و استریل شده روی آن قرار گرفته است. نیدل های موجود بر روی سری درمارولرها، به‌قدری نازک هستند که به‌سختی دیده‌ شده و اندازه‌ای در حد دو دهم میلی‌متر دارند.

همچنین از کارتریج‌های یکبار مصرف و کاملاً بهداشتی بهره برده که دارای غشای محافظ استریل و استاندارد هستند. واشرهای هر کارتریج مانع از ترشح و انتقال مواد درمانی، لنفی و مایعات بدنی و حتی خون به داخل دستگاه می‌شوند.

مدت‌زمان موردنیاز برای میکروبلیدینگ پوست

هر جلسه فرایند خدمات پاکسازی پوست میکروبلیدینگ بسته به موارد و مشکلاتی که پوست فرد نیاز دارد، بین پنج دقیقه تا یک ساعت طول کشیده و هر یک ماه و نیم باید تجدید گردد. در این فاصله پوست ترمیم ‌شده و کلاژن سازی به ‌قدر کافی انجام می‌گیرد. تعداد جلسات موردنیاز برای پوست‌های گوناگون با شرایط مختلف، متفاوت است؛ اما به‌صورت حدودی این تعداد مراجعه برای هر مشکل تخمین زده می‌شود.

  • پوست‌های دچار جوش‌های معمولی، سه تا چهار جلسه درمان نیاز دارند.
  • رفع جای سوختگی‌های پوستی، در حدود 5 جلسه درمان احتیاج دارد.
  • برای رفع چین‌وچروک‌های پوست و صاف شدن ترک‌های عمیق سالانه، یک یا دو جلسه درمان مدنظر قرار می‌گیرد.

کاندیدای نامناسب برای درمان‌های میکروبلیدینگ

افرادی که دارای زخم‌های باز و خراش‌های عمیق پوستی هستند، برای این مدل خدمات پاکسازی پوست مناسب نیستند. همچنین کسانی که در طول یک سال گذشته پرتودرمانی انجام داده یا دچار عفونت پوستی هستند. علاوه بر این آن دسته خانم‌هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند، در استفاده از میکروبلیدینگ باید دقت کنند. افراد دیابتی باسابقه ترمیم زخم طولانی یا آنان که دچار مشکلات عدم انعقاد خون هستند، نباید از این روش استفاده نمایند.

فیبروز

فیبروز نوعی فرایند قرینه‌سازی و ایجاد خطوط بسیار بسیار نازک در حد مو است. از این روش برای وارد کردن ضربه‌هایی منسجم، ریز و پشت سر هم استفاده کرده و ایرادهای ابروهای کم‌ پشت، نامتقارن و یا دچار سایر مشکلات ظاهری را رفع می‌نمایند. از طریق سوزن‌های موجود بر روی ابزارهای مخصوص فیبروز، رنگ‌دانه‌ها را به داخل پوست صورت هدایت کرده و تا یک سال دوام و ماندگاری برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

روش انجام فیبروز

در این مدل از خدمات پاکسازی پوست، قبل از هرگونه تصمیمی به مشاوره با کارشناس مربوطه باید پرداخت. ایجاد تقارن بین دو ابرو، اساسی‌ترین کاری است که از طریق فیبروز انجام می‌گیرد و ایجاد تناسب با فرم صورت، انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ پوست و موی سر و در نهایت پاک کردن رنگ‌دانه‌های اضافی دقت و حساسیت بالایی را می‌طلبد. انجام این فرایند توسط آرایشگر در منزل فرد متقاضی نیز انجام ‌شده و امکان وقت برای زمان اختصاصی در محل آرایشگاه نیز وجود دارد.

همچنین برای افرادی که تحمل درد پایینی دارند، می‌توان از اسپری یا کرم‌های بی‌حسی استفاده کرده و مانع از ایجاد درد در ناحیه پیشانی و ابروها گردید. رنگ‌دانه‌های موردنظر با استفاده از ابزار فیبروز به لایه سطحی پوست راه پیدا کرده و در مکان موردنظر که به ‌اصطلاح محل رویش مو نامیده می‌شود، می‌نشینند.

فیبروز فرایندی حساس در زمینه خدمات پاکسازی پوست است و برای گرفتن نتیجه‌ای قابل‌قبول نیازمند گذاشتن زمانی قابل‌توجه در حدود دو ساعت است. اما درصورتی‌که فرد باردار یا شیرده بوده و یا دچار مشکلاتی از قبیل اختلالات خونی، بیماری‌های پوستی، صرع، سرطان، خود ایمنی و شیمی‌درمانی باشد، انجام این کار توصیه نمی‌گردد.

 

ابزار فیبروز ابرو

ابزار فیبروز

قلم فیبروز نوعی دستگاه دیجیتالی کوچک و ارگونومیک است که دارای موتوری کوچک بوده و برای کار با آن نیازمند آموزش و تجربه است. همچنین رنگ‌دانه‌های موردنظر از نوک قلم به سطح خارجی پوست نفوذ کرده و قسمت‌های خالی و عاری از مو را می‌پوشاند. استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ‌گونه فشاری نداشته و برای کار با آن مهارت آرایشگر حرف اول را می‌زند. خدمات پاکسازی پوست با استفاده از فیبروز نیازمند گذراندن دوره‌های تخصصی و آموزشی است.

قلم‌های فیبروز دارای کمی صدا ولی با سرعتی بالا بوده و امکان طراحی ابروها به روشی خلاقانه و هنرمندانه را می‌دهد. قبل از استفاده از آن، پوست نواحی موردنظر را کمی چرب کرده تا ابزار به ‌راحتی بر روی آن به حرکت درآمده و باقی‌مانده رنگ‌های منتقل‌شده به پوست، پس از اتمام کار قابل تمیز کردن باشد.

اقدامات مورد نیاز پیش از فیبروز

پیش از انجام فیبروز رعایت نکات گفته‌شده بسیار مهم بوده و در گرفتن نتیجه‌ای مطلوب‌تر مؤثر است. از جمله این موارد می‌توان به استفاده از قهوه، الکل و نوشیدنی‌های انرژی‌زا اشاره کرد که در روز موعود ممنوع است. همچنین از مصرف آسپرین، بروفن، نیاسین و ویتامین‌های E، امگا 3 باید خودداری کرد. عدم قرارگیری در معرض نور آفتاب، عدم انجام اپیلاسیون یا وکس، لایه‌برداری یا لیزر و عدم استحمام مواردی هستند که رعایت آن‌ها برای این مدل خدمات پاکسازی پوست ضروری است.

 

نتیجه فیبروز ابرو

اقدامات مورد نیاز پس از فیبروز

پس از انجام فیبروز رعایت نکاتی که باعث افزایش ماندگاری و تثبیت کار بهتر گردد، بسیار مهم بوده و به دوام آن کمک می‌کند. از جمله آن موارد خودداری از تمرینات ورزشی، شنا در استخر، برنزه کردن، استفاده از سونا و جکوزی است. همچنین انجام لایه‌برداری، لیزر پوست، استفاده از کرم‌های پوستی و دستکاری محل انجام فیبروز ممنوع بوده و بسیار آسیب‌زننده است. نوشیدن الکل و مواد انرژی‌زای سرشار از قند، روند بهبود زخم را به عقب انداخته و استفاده از آن ‌پس از فیبروز مناسب نیست.