خدمات آرایش و میکاپ
4

سال تجربه
ظرافت و اصالت

خدمات آرایش و میکاپ در منزل

_

به خدمات آرایش و میکاپ نیاز دارید ولی زمان کافی یا امکان رفتن به سالن زیبایی را ندارید . پس احتمالا دارید به این فکر می کنید که کاش میشد میکاپ کار را به منزل آورد. با خدمات آرایش و میکاپ در منزل مجموعه هماناز به شما میتوانید بدون ماندن در ترافیک، در آرامش خانه و به دور از نگرانی‌های ویروسی، با خیال راحت همه‌ی خدمات زیبایی از جمله میکاپ، شینیون، کراتینه، رنگ و مش و… را در منزل دریافت کنید. می‌توانید با یک تماس تلفنی، نمونه‌کارهای آرایشگر و میکاپ‌کار را ببینید و خدمت مدنظرتان را برای روز و ساعت دل‌خواه رزرو کنید. در حال حاضر، خدمات هماناز برای شهرهای تهران، کرج و کرمان به شما بانوان محترم ارائه می‌شود. برای رزرو نوبت تلفنی کافی است روی دکمه «رزرو نوبت» کلیک کنید و به‌صورت تلفنی نوبت خود را برای دریافت خدمات میکاپ در منزل بگیرید.

  • خدمات با کیفیت بالا
  • بدون عوارض جانبی
  • مواد با کیفیت و اصل
  • آرایشگران متخصص

 

بهترین و عالی ترین خدمات ارایش و میکاپ در منزل

_

بدون این‌که خودم بخواهم، توی فامیل معروف شده بودم به کسی که خیلی کم و ساده آرایش می‌کند. بقیه این‌طور خیال می‌کردند که آب من با آرایش آن‌چنانی و لاکچری توی یک جوی نمی‌رود. اما من به‌شدت دلم لک می‌زد برای آن آرایش‌های خاص و جذاب. راستش سال‌ها بود که فرصت نمی‌کردم قبل از مراسم‌های مهم بروم سالن. صبح تا بعدازظهر سر کار بودم و بعدازظهر تا آخر شب هم مشغول بچه‌داری. دقیقه‌ی نود جلوی آینه می‌رفتم و با همان لوازم آرایش ساده‌ام، هرکاری از دستم برمی‌آید برای صورت و موهایم انجام می‌دادم.
تا این‌که یکی از دوست‌هایم آرایشگر در منزل هماناز را به من معرفی کرد. او هم هزارتا گرفتاری داشت و نمی‌توانست برای رنگ‌کردن موهایش برود سالن بیرون. آرایشگر آمده بود خانه‌اش و موهایش را با همان قیمت بیرون رنگ کرده بود. خیلی راضی بود و دقیقا همان رنگی درآمده بود که دلش می‌خواست. چند ماه پیش، قبل از عروسی یکی از فامیل، من هم سفارش دادم و آرایشگر هماناز سریع و به‌موقع آمد خانه‌ام. توی مراسم، همه با نگاه خاصی به آرایش و موهایم نگاه می‌کردند. نگاهی که تعجب و تحسین، هم‌زمان در آن موج می‌زد. هماناز کاری کرد تا تصویر زنی که اهل آرایش خیلی کم و ساده بود، از ذهن فامیل پاک شود.
راستی، اگر می‌خواهید از نکات مهم و ریزه‌کاری‌های آرایش و میکاپ و مدل‌های مختلف آن باخبر شوید، ادامه‌ی این نوشته را از دست ندهید.

 

49گواهینامه دریافتی
27جایزه دریافتی
80مشتری راضی

آیا برای حس زیبایی و ظرافت آماده اید؟

همین الان نوبت خود را رزرو کنید !

آشنایی بیشتر با هماناز

ایده‌ی اولیه‌ی هماناز با در نظر گرفتن نیاز شما خانم‌های عزیز به وجود آمد؛ یعنی نیازی دائمی به زیبایی و جذابیت. متاسفانه دلایل زیادی هستند که گاهی نمی‌گذارند این نیاز اساسی برطرف شود. از کمبود وقت گرفته تا بیماری‌های مختلف. هماناز مجموعه‌ای تخصصی است که تمام خدمات آرایش و میکاپ و همچنین تمام خدمات زیبایی دیگر را در خانه خودتان به شما ارائه می‌دهد تا هیچ مانعی بر سر راه زیبایی و جذابیت شما وجود نداشته باشد.

مجموعه‌ی هماناز از پرسنلی حرفه‌ای تشکیل شده که با سال‌ها فعالیت توانسته‌اند تجربیات زیادی را در زمینه‌های مختلف آرایشی و زیبایی به دست بیاورند. آرایشگران و متخصصین هماناز از بهترین و به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی خدمات استفاده می‌کنند تا در نهایت، لبخند رضایت روی لب‌های‌ شما نقش ببندد.

مدل موی دخترانه زیبا
خدمات مو هماناز

چرا خدمات آرایش و میکاپ در منزل هماناز؟

در این روزها، دسترسی به خدمات متنوعی مثل حمل‌ونقل و مواد غذایی با اینترنت و فضای مجازی فوق‌العاده راحت شده است. ارائه‌ی خدمات میکاپ شنیون و تمام خدمات زیبایی دیگر در منزل هم ایده‌ی جدیدی است و قبل از رونق فضای مجازی به‌شکل امروزی مطرح نبود. هماناز به‌شکل تخصصی به‌سراغ ایده‌ی خدمات زیبایی در منزل رفت تا همه‌ی خانم‌ها، حتی آن‌هایی که مشکلات رفت‌وآمد یا کمبود وقت دارند هم بتوانند خیل راحت و بدون پرداخت هزینه‌های اضافه از زیبایی و جذابیت لذت ببرند.

البته خدمات آرایش و میکاپ در منزل غیر از این مزیت‌های دیگری هم دارد. در این قسمت از نوشته می‌خواهیم بعضی از این مزیت‌ها را مرور کنیم و به این سوال مهم جواب دهیم که «چرا هماناز؟»

1. چون زیبایی تخصص ما است

این روزها، انواع بسیاری از روش‌ها و لوازم آرایشی وجود دارند. به همین دلیل، آسیب‌های آرایش و روش‌های درمانی در این زمینه بسیار متنوع است. با توجه به این مساله، آرایشگری حرفه‌ای کاری تخصصی است و به دانش و مهارت زیادی نیاز دارد. همه‌ی آرایشگران مهارت و تخصص کافی در همه‌ی زمینه‌ها ندارند و بعضی از آن‌ها به صورت تجربی کار خود را یاد گرفته‌اند. اما هماناز برای همکاری با آرایشگران خود شروطی در نظر دارد که دو مورد از آن‌ها عبارت است از:

  • داشتن مدرک فنی حرفه‌ای در حرفه‌ی موردنظر
  • داشتن حداقل پنج سال سابقه‌ی کار در حرفه‌ی موردنظر

پس با استفاده از خدمات میکاپ در منزل هماناز از دانش و مهارت آرایشگران اطمینان کافی خواهید داشت.

میکاپ صورت
میکاپ صورت حرفه ای

2. چون به آرایشگران خود کاملا اعتماد داریم

علاوه بر دانش و تخصص، سلامت اخلاقی آرایشگری هم خیلی اهمیت دارد. وقتی بخواهید آرایشگری ناشناس را به منزل‌تان بیاورید، اهمیت این موضوع خیلی بیشتر می‌شود. آرایشگران هماناز برای فعالیت در این مجموعه ملزم به ارائه‌ی عدم سوء پیشینه و تست عدم اعتیاد هستند. فقط آرایشگرانی در هماناز مشغول به کار می‌شوند که در کنار دانش و مهارت، از نظر اخلاقی هم کاملا صلاحیت داشته باشند.

3. چون ما هم مثل شما نگران بیماری‌های واگیردار هستیم

می‌دانیم که شما هم در دوران کرونا و بقیه‌ی بیماری‌های واگیردار، نسبت به درگیری خود و نزدیکان‌تان نگران‌اید. با ارائه‌ی خدمات آرایش و میکاپ در منزل، تماس شما با آدم‌های دیگر خیلی کمتر از وقتی است که حضوری به سالن‌های زیبایی می‌روید. به‌علاوه، آرایشگران هماناز در زمان شیوع کرونا، به شرطی برای ارائه‌ی خدمات فرستاده می‌شوند که تست کرونای آن‌ها منفی باشد.

نکات بهداشتی در سالن های زیبایی
رعایت نکات بهداشتی هنگام ارائه خدمات آرایشی

4. چون تعطیلی در کارمان نیست

یکی از مزیت‌های خیلی مهم خدمات میکاپ در منزل هماناز، این است که شما بیست‌وچهار ساعته و هفت روز هفته به آرایشگران دسترسی دارید. سالن‌های آرایشی به دلایل و مناسبت‌های مختلفی ممکن است تعطیل باشند. اما با هماناز، این مشکل هیچ‌وقت برای شما پیش نمی‌آید.

5. چون دوست نداریم در صف معطل شوید

برای درخواست خدمات آرایش و میکاپ در منزل وقت‌تان تلف نخواهد شد. معمولا وقتی از سالن‌های آرایشی وقت می‌گیرید، نیاز است منتظر بمانید تا کار بقیه تمام شود. همچنین ممکن است آرایشگر برای رسیدن به کار بقیه در کار شما عجله کند و نتیجه‌ی خوبی نگیرید. در ارائه‌ی انواع خدمات آرایش و میکاپ هماناز چنین مشکلاتی وجود ندارد.

 

رزرو نوبت در هماناز
رزرو نوبت در هماناز

6. چون ارزش وقت و هزینه شما را درک می‌کنیم

مطمئنا اگر بخواهید از سالن‌های زیبایی بیرون درخواست خدمات در منزل کنید، حتما هزینه‌ی زیادی شامل شما خواهد شد. خدمات آرایش و میکاپ در منزل هماناز هزینه‌ی اضافه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. خوب است بدانید که هزینه‌ی خدمات زیبایی در منزل هماناز تقریبا نزدیک به خدمات سالن‌ها و بعضی‌وقت‌ها هم پایین‌تر از آن‌ها است.

اگر می‌خواهید با انواع خدمات آرایش و میکاپ بیشتر آشنا شوید، تمام نکات مهم آن را بشناسید و با جدیدترین مدل‌های روز آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

آرایش صورت عروس
خدمات ویژه آرایش صورت

 

صفر تا صد خدمات آرایش و میکاپ | انواع و مدل‌های مختلف

بسیاری از افراد هنگام آماده‌ شدن برای یک مراسم خاص مانند عروسی، میهمانی یا مجلسی مهم، نیاز به خدمات آرایش و میکاپ دارند. این افراد ممکن است نیاز به استفاده از مواد آرایشی دقیق‌تری نسبت به آنچه که خودشان معمولاً قادر به استفاده از آن هستند، داشته باشند. همچنین ممکن است برای یک موقعیت خاص ظاهر جدیدی بخواهند یا بخواهند موقع عکس گرفتن جلوه بی‌نقصی داشته باشند.

آرایشگران حرفه‌ای به طور معمول برای این نوع برنامه‌های آرایشی آموزش می‌بینند و توانایی ایجاد چهره‌ای بی‌عیب‌ و نقص را دارند. آن‌ها این نوع آرایش را به گونه‌ای اجرا می‌کنند که مشتری‌ها بیش از حد مصنوعی به نظر نرسند.

انواع خدمات آرایش و میکاپ در منزل

در ادامه متن به انواع آرایش و انواع خدمات دیگر صورت مثل اپیلاسیون و اصلاح ابرو می‌پردازیم.

 

خدمات آرایش و میکاپ

1. آرایش بدن

آرایش بدن کاملاً شبیه به کانسیلر، فونداسیون و آرایش‌های دیگری است که می‌خواهید روی صورت خود استفاده کنید. در خدمات میکاپ آرتیست، هدف از آرایش بدن کمک به پوشاندن لکه‌ها، یکدست شدن رنگ پوست و به ‌دست ‌آوردن مقدار مناسب درخشش است.

 

آرایش بدن
آرایش بدن

2. آرایش طبیعی

آرایش طبیعی بیشتر برای پوشاندن نقص‌های صورت انجام می‌گیرد. کسانی که نیاز به چنین آرایشی دارند، قصد آرایش با انواع و اقسام لوازم آرایشی و در طیف رنگی گسترده را ندارد. با توجه ‌به میل جامعه به سمت سادگی و مینیمالیسم این نوع آرایش طرفداران زیادی دارد.

 

میکاپ لایت اروپایی
میکاپ لایت اروپایی

3. گریم لوکس

گریم لوکس از انواع میکاپ است که طرفداران خود را دارد. این نوع آرایش، سادگی گریم‌ها و آرایش طبیعی را ندارد. در واقع، کسانی به گریم لوکس نیاز دارند که می‎‌خواهند آرایشی با انواع و اقسام لوازم آرایشی و در طیف رنگی گسترده انجام دهند.

 

آرایش لوکس و خاص
آرایش لوکس و خاص

***

در ادامه، انواع خدمات صورت مثل اصلاح ابرو و وکس را برای شما توضیح می‌دهیم. با آگاهی از شیوه انجام این خدمات، قطعا می‎‌توانید خدمات با کیفیت بالاتری را دریافت کنید.

اپیلاسیون صورت

 اپیلاسیون صورت راهی عالی برای داشتن پوستی فوق‌العاده صاف است. موارد دیگری برای رفع موهای زائد وجود دارد اما به نظر نمی‌رسد هیچ‌یک از آنها در برابر اپیلاسیون پیروز شوند. این کار نه تنها شما را تا مدت زیادی از شر موهای زائد خلاص می‌کند، بلکه بعد از آن پوست شما تبدیل می‌شود به بومی بی عیب و نقصی برای آرایشی جذاب.

 

فواید اپیلاسیون صورت
براق شدن صورت بعد از اپیلاسیون

چرا اپیلاسیون صورت را توصیه می‌کنیم؟

چهارتا هشت هفته طول می‌کشد تا دوباره موهای صورت و یا بدن شما رشد کند. به همین دلیلف اپیلاسیون برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی در نظافت بسیار عالی است.

لازم نیست پوست خود را در معرض آسیب تیغ در سایر خدمات آرایش و میکاپ قرار دهید. مشتریان عادی نیز با اپیلاسیون رشد کم یا پراکنده مو را گزارش می‌کنند.

این کار حذف مؤثر مو را در مکان‌هایی مانند گونه و پیشانی که تیغ خوب عمل نمی‌کند، تضمین می‌کند.

تمام صورت را می‌توان به طور مساوی صاف کرد که باعث می‌شود پوست روشن و جوان‌تر به نظر برسد.

اپیلاسیون موها را کاملاً از بین می‌برد، نه مانند سفید شدن موها که باعث سبک‌تر شدن آنها می‌شود، اما همه‌جا را پاک‌سازی می‌کند.

 

مزایای اپیلاسیون صورت
مزایای اپیلاسیون صورت

این مناسب‌ترین گزینه برای خانم‌هایی است که موهای صورت زیادی دارند. برخی از مشکلات هورمونی مانند PCOS (سندرم تخمدان پلی‌کیستیک) می‌تواند باعث ایجاد هیرسوتیسم (رشد بیش از حد و ناخواسته مو در زنان) شود که ممکن است آزاردهنده باشد. برخی از زنان با این شرایط حتی می‌دانند که باید هر روز اصلاح کنند، اما اپیلاسیون باعث از بین ‌بردن مؤثرتر این موها می‌شود.

اپیلاسیون در خدمات آرایش و میکاپ یک گزینه اقتصادی است که با لیزر یا الکترولیز مقایسه می‌شود و با کمی تمرین و محصولات مناسب، می‌توان آن را در خانه انجام داد. شما می‌توانید به راحتی از خدمات اپیلاسیون در منزل هماناز استفاده کنید.

اپیلاسیون صورت شامل چه مواردی است؟

اپیلاسیون صورت در خدمات آرایش و میکاپ می‌تواند دو یا چند ناحیه از صورت را درگیر کند. بیشترین نواحی اپیلاسیون ابرو، لب بالا و چانه است. با این ‌حال یک اپیلاسیون کامل صورت می‌تواند شامل سوراخ‌های بینی، گوش‌ها، گونه‌ها و حتی پیشانی باشد. این روش درمانی برای افرادی که رشد موی زیادی دارند و نتیجه خوبی می‌خواهند، بهترین روش است. اپیلاسیون کامل، صورت را یک‌دست کرده و ظاهری تمیزتر و براق‌تر ایجاد می‌کند. مشتری می‌تواند در مناطقی که می‌خواهد خدمات شخصی را دریافت کند.

اپیلاسیون صورت بر اساس ناحیه

1. ابرو

اپیلاسیون ابرو یکی از انواع اپیلاسیون صورت است. اپیلاسیون خوب ابرو با فرم خوب ابرو شروع می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که شما اندازه‌ مناسب ابرو را برای صورت خود کاملاً بدانید. ابتدا ابروها را تجزیه ‌و تحلیل و اندازه‌گیری کنید.

قبل از انجام مراحل، درباره تغییراتی که ممکن است در ابرو پیش بیاید با آرایشگر خود صحبت کنید.

2. لب بالایی

لب فوقانی قسمت دیگری است که معمولاً برای اپیلاسیون درخواست می‌شود.

 

وکس پشت لب
وکس پشت لب

3. چانه

این یک ناحیه بسیار ظریف و گاهی اوقات مشکل‌ساز است. چانه معمولا زمانی به اپیلاسیون نیاز دارد ‌که فرد مشکل هورمونی دارد که باعث رشد بیش از حد مو می‌شود. در این صورت فرد ممکن است مستعد موهای رشدکرده و رشد مو فراوان باشد. موم سخت بهترین گزینه برای این موارد به شمار می‌آید.

4. گونه

گونه‌های ما دارای موهای بسیار ریز (معمولاً بی‌رنگ) است که پوست را پوشانده‌اند. از بین ‌بردن آنها می‌تواند چهره را صاف و روشن نشان دهد. بعضی از افراد موهای ریز تیره‌تر دارند و از بین ‌بردن آن تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

5. گوش

گوش‌ها به‌خصوص در آقایان می‌تواند پر مو باشند. لبه خارجی گوش یا ناحیه پشت آن ممکن است نیاز به تمیزکاری داشته باشد. در این نوع از خدمات آرایش و میکاپ باز هم موم سخت برای این کار مناسب‌ترین است.

6. بینی

به ‌احتمال زیاد می‌توان قسمت بالای بینی را به‌عنوان بخشی از گونه و پیشانی موم زد، اما در صورت بیرون آمدن برخی از موها می‌توان سوراخ‌های بینی را نیز موم زد.

 

وکس صورت
وکس صورت در آرایشگاه

نکات ویژه برای اپیلاسیون صورت

روش‌های اپیلاسیون صورت اغلب به بهترین وجه با موم سخت انجام می‌شود، اما از نوارهای وکس و موم مناسب هم معمولا استفاده می‌شود.

برای اپیلاسیون ابرو از کاردک‌های نازک و انعطاف‌پذیر استفاده کنید تا دقت شما را بیشتر کند.

برای اپیلاسیون لب می‌توانید از جوانه‌های پنبه‌ای استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد آنها را از بالای لب بچرخانید و از لبه‌ها استفاده تمیز کنید.

برای اپیلاسیون مردانه گاهی اوقات لوسیون یا روغن پیش از موزدایی، مانع چربی ایجاد می‌کند که می‌تواند از چسبیدن ناصحیح موم جلوگیری کند. برای پیشگیری از چسبیدن نامناسب موم، محصول را قبل از نرم‌ شدن بیش از حد اعمال کنید اما مقدار اضافی آن را پاک کنید و موم سخت را روی ناحیه موردنظر بمالید.

اگر در حین واکس سوراخ بینی مقداری موم در سوراخ بینی باقی‌مانده است، مقدار موم بیشتری در قسمت خارجی سوراخ بینی قرار دهید. این به باقی‌مانده موم دیگر می‌چسبد و در هنگام کندن موم راحت و به صورت یک تکه کنده می‌شود.

ریش‌ها توسط آرایشگران متخصص اصلاح می‌شوند، اما یک متخصص موم می‌تواند ناحیه بالای استخوان گونه را تمیز کند تا به خطوط فوق‌العاده تمیز برسد.

 

خدمات رنگ ابرو در تهران
خدمات رنگ ابرو در تهران

انواع خدمات ابرو در میکاپ در منزل

در ادامه، مطالبی را می‌گوییم که بتوانید تفاوت بین هر سرویس ابرو را متوجه شوید. همچنین توضیح می‌دهیم که این خدمات چگونه کار می‌کنند و برای چه افرادی مناسب است.

1. پیرایش با موچین

اصلاح با موچین یک روش تمیزکردن و کوتاه کردن موهای ابرو یا قبل از موم یا در بین جلسات اپیلاسیون است. اگرچه می‌توان آن را به‌عنوان یک روش اصلی شکل‌ دادن نیز انجام داد. این روش مو را از ریشه پاک می‌کند و پس از مسواک زدن کامل ابرو، اصلاح آن انجام می‌شود.

 

اصلاح ابرو با موچین
اصلاح ابرو با موچین

2. اصلاح ابرو

یک روش قدیمی برای از بین ‌بردن موهای زائد بوده که از هند آغاز شده است. این روش به یک متخصص نیاز دارد تا دو تکه نخ پنبه‌ای را روی سطح پوست بپیچاند و موهای ناخواسته را از فولیکول خارج کند.

3. اپیلاسیون ابرو

نحوه عملکرد اپیلاسیون ابرو شامل استفاده از یک ‌لایه نازک از موم گرم (نه داغ) روی ناحیه‌ای است که می‌خواهید مو را از آن جدا کنید. یک نوار پارچه‌ای روی موم قرار می‌گیرد و سپس سریعاً کشیده می‌شود تا موهای زیر آن برداشته شود.

 

اپیلاسیون بالای ابرو
اپیلاسیون ابرو

 

اپیلاسیون ابرو

4. رنگ‌آمیزی ابرو

یکی از خدمات آرایش و میکاپ ابرو رنگ‌آمیزی ابرو است. این کار باعث نمی‌شود که موهای ابرو از بین برود یا فرم ابروهای شما تغییر کند، بلکه در عوض باعث می‌شود ابروها پرتر شوند. اگر از این که هر روز ابروهای خود را پر کنید خسته شده‌اید، رنگ‌آمیزی گزینه‌ای است که خیلی‌ها به آن رجوع می‌کنند. فرایند رنگ‌آمیزی موهای ابرو با یک رنگ گیاهی است که با 3 درصد پراکسید مخلوط شده و فعال می‌شود. رنگ‌آمیزی ابرو نسبتاً سریع است و روند رنگ‌آمیزی واقعی چند دقیقه طول می‌کشد.

5. میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ (معروف به شکل مدرن خال‌کوبی ابرو) نوعی آرایش نیمه دائمی است که برای پرکردن ابرو استفاده می‌شود. این فرایند با ایجاد موهای مشخص مانند موهای ابرو با استفاده از سوزن و جوهر رنگ‌دانه ابرو انجام می‌شود. قراردادن رنگ‌دانه در لایه‌های بالایی پوست به شما امکان تغییر شکل ابروها یا ضخیم‌تر نشان‌دادن آنها را می‌دهد. در مجموع این فرایند حدوداً دو ساعت به طول می‌انجامد.

 

قبل و بعد میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو

 

6. اکستنشن ابرو

به اکستنشن‌های ابرو به‌عنوان همان روشی نگاه کنید که مژه یا مو را می‌سازید. اکستنشن کششی از موی ابرو محسوب می‌شود که ظاهری کاملاً طبیعی دارد. پس از مشاوره، تکنسین طرح کلی از ابرو جدید شما را ترسیم می‌کند تا بتوانید از نتایج به دست آمده شکل نهایی ابروی خود را مجسم کنید. سپس آنها با استفاده از چسب جراحی برای چسباندن موهای اضافی به موهای ابروی طبیعی شما (یا مستقیماً روی پوست) استفاده می‌کنند. فرایند داخل سالن حدوداً یک ساعت طول می‌کشد و هر دو تا ابرو یک‌بار دیگر به پرکردن نیاز دارند.

 

اکستنشن ابرو
خدمات اکستنشن ابرو

7. لمینت ابرو

از دیگر خدمات آرایش و میکاپ لمینت ابرو است. لمینت ابرو نوعی روش درمانی است که موهای ابرو را نرم و صاف می‌کند. لمینت به روش‌های مختلف از جمله براق، صاف، قوس‌دار یا کرکی می‌تواند مدل ابرو را تغییر دهد. لمینت ابرو یک فرایند سه‌مرحله‌ای است که شامل استفاده از یک محلول پرمینگ برای از بین ‌بردن پیوندهای داخل ابروها، سپس استفاده از یک محلول ثابت‌کننده برای تنظیم و تشکیل موها به شکل جدید است. در آخر، از سرم ابرو برای بازگرداندن رطوبت داخل ابروها و پوست استفاده می‌شود.

 

لیفت و لمینت ابرو
لیفت و لمینت ابرو

8. حنای ابرو

حنای ابرو شبیه رنگ‌آمیزی ابرو است، زیرا پوست زیر موهای ابرو را لکه‌دار می‌کند تا جلوه‌ای از رنگ سیر ایجاد کند. برای این کار، ابتدا ابروها با موچین و اپیلاسیون شکل می‌گیرند، سپس سایه حنای موردنظر شما با آب مخلوط می‌گردد تا خمیری با قوام ایجاد شود. سپس محلول با شدت و غلظت بیشتری در قسمت خارجی ابرو به ناحیه موردنظر زده می‌شود.

رزرو خدمات میکاپ در منزل

خدمات میکاپ آرتیست اگر توسط آرایشگران متخصص اجرا شود، نقش مهم و موثری در زیبایی و سلامت پوست و مو شما دارد. در این مقاله انواع خدمات میکاپ صورت را بیان کردیم تا با نحوه صحیح انجام هر یک آشنا شوید. اگر به دلیل مسائل بهداشتی و سلامت قادر به حضور در سالن‌های زیبایی نیستید، خدمات آرایش و میکاپ در منزل هماناز بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید جهت رزرو نوبت ارایش و میکاپ در منزل با ما تماس بگیرید.

 


خدمات آرایش در منزل
خدمات آرایش در منزل

سوالات متداول

معتبرترین و باکیفیت‌ترین برندهای لوازم آرایش کدام‌اند؟

شما می‌توانید لیستی از بهترین برندهای لوازم آرایشی را در زیر ببینید. البته ممکن است بعضی از این برندها در داخل کشور وجود نداشته باشند.

Maybelline New York Fit Me Concealer

Lakmé Complexion Care CC Cream

Swiss Beauty Makeup Fixer Natural

L’Oreal Paris True Match Super-Blendable Liquid Foundation

Lakme Absolute Skin Natural Mousse

Lakmé Absolute Blur Perfect Makeup Primer

Maybelline Fit Me Matte+Poreless Compact Powder

آیا آرایش برای پوست ضرر دارد؟

استفاده بیش از حد از مواد آرایشی منافذ پوست شما را می‌بندد و اجازه نمی‌دهد پوست‌تان تنفس کند. این اتفاق در بلندمدت ممکن است باعث آکنه، چروک و سایر آسیب‌های پوستی شود. البته جالب است بدانید که بعضی از برندها و لوازم آرایشی شامل موادی هستند که نه‌تنها ضرری به شما نمی‌رسانند، بلکه سلامت پوست‌تان را افزایش می‌دهند.

آیا در سن پایین هم می‌توان آرایش کرد؟ کدام برندهای آرایشی برای سنین پایین مناسب‌تر است؟

نظرهای مختلفی برای شروع آرایش در دختران وجود دارد. به‌طورکلی، در سنین پایین نباید از آرایش‌های غلیظ و با حجم بالا استفاده کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای آرایش در سنین از برندهای زیر استفاده کنید:

Petite n’ Pretty. Petite ‘n Pretty

FCTRY Unicorn Snot. FCTRY Unicorn Snot

Nailmatic

STMT

Cool Maker

YOUniverse

Fashion Angels

Glossy Pops